Gå til innhold

Hei igjen

Gjest selungen/nebby

Anbefalte innlegg

Gjest selungen/nebby

God morgen.

Sitter her og kikker innom forumet, har ikke vært her på evigheter. Vil bare si at jeg tenker ppå dere som er her inne.Ta vare på dere selv, ville bare si dedt.

Grunnen til at jeg ikke er her lengre er at jeg må gå videre i livet mitt, har tross alt en sønn på 9 mmndr og en liten en i magen.

men jeg kommer aldri tiol å glemme den hjelpen jeg har fått av dere her inne.

Klart at jeg tenker på fortiden min, men jeg må tenke som så at jeg har vært misbrukt, men jeg lever ikke i et misbruk nå. Selv om tankene mine kan styre ganske heftig noen ganger og jeg ikke er moden for kontakt med min mann, må jeg bare vri tankene mine på noe positivt, tenke hvilken styrke han gir meg.

Kanskje vi ses på ranglere??

Da har jeg nicket nebby.

Klem til dere alle med ønsker om noen fine dager

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86513-hei-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...