Gå til innhold

*sukker*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Huufse-tufsa mi!

Er det julen som tar på? Eller er det noe annet som stresser spesielt akkurat nå? Kanskje en kombinasjon av flere ting...

Vi skal liksom være så lykkelige i julen, og når vi ikke er det inni oss, er det lett å føle seg mislykka. Selv om det slett ikke er grunn til det! Jeg tror mange går rundt med masken på akkurat nå, slik Beib skriver.

Prøv å finne på noe som gjør deg glad! Gå en tur. Ta et varmt bad. Lag en varm kopp kakao. Les et ukeblad. Ring en venninne du ikke har snakket med på lenge. Lag en ønskeliste: hvis du kunne ønske hva som helst i verden, hva skulle da skje???!!

Kjære, snille vennen, du klarer det. Stay in there! Jeg bryr meg masse, det vet du!

God, lang klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86517-sukker/#findComment-471904
Del på andre sider

Annonse

Søte, snille du.

Håper du finner fotfestet igjen raskt. Tenker på deg.

*go'klemmer*

Kjære lille vennen...

Takk for at du tenker på meg, du vet jeg tenker på deg også.

Håper at du også finner fotfestet igjen raskt... - vi kommer oss nok gjennom dette også, skal du se :)

*varm klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86517-sukker/#findComment-472007
Del på andre sider

Kjære Huufse-tufsa mi!

Er det julen som tar på? Eller er det noe annet som stresser spesielt akkurat nå? Kanskje en kombinasjon av flere ting...

Vi skal liksom være så lykkelige i julen, og når vi ikke er det inni oss, er det lett å føle seg mislykka. Selv om det slett ikke er grunn til det! Jeg tror mange går rundt med masken på akkurat nå, slik Beib skriver.

Prøv å finne på noe som gjør deg glad! Gå en tur. Ta et varmt bad. Lag en varm kopp kakao. Les et ukeblad. Ring en venninne du ikke har snakket med på lenge. Lag en ønskeliste: hvis du kunne ønske hva som helst i verden, hva skulle da skje???!!

Kjære, snille vennen, du klarer det. Stay in there! Jeg bryr meg masse, det vet du!

God, lang klem fra Grete :-)

Tusen takk, Grete!

Jeg vet hva som 'kan være' galt... og det er nok flere ting som virker inn på meg nå. Men det er umulig å gjøre noe... -Jeg må rett og slett leve med det, og jeg må venne meg til tanken.

Noen ting er det desverre umulig å gjøre noe med.

Til uka har jeg fri, så da får jeg tid 'til meg selv'.. - tenker det hjelper litt.

Jeg har seriøse planer om å komme til Stavanger i januar, Grete.. - håper vi møtes da!

Ønsker deg en fredelig Jul.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86517-sukker/#findComment-472018
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...