Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 i håret og skal ha det er i 12 timer. Æsj! Det blir mye DOLing på meg i dag, kan jo ikke foreta seg så mye annet med den olja. 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Olje? Hvordan da? Slags kur eller? Lykke til.... 0 Siter
Line Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hehe... jeg skal prøve å hoppe over innleggene dine i dag, for etter å ha lest noen i går, klødde det overalt! ) God bedring 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Olje? Hvordan da? Slags kur eller? Lykke til.... En lite ønsket kur for å si det sånn... Lus! 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Hehe... jeg skal prøve å hoppe over innleggene dine i dag, for etter å ha lest noen i går, klødde det overalt! ) God bedring Takk! Jeg håper det hjelper nå... Blir nødt til å legge dyna ut i kulden... IGJEN! ARGH!!!! #%¤/-*@# Jeg har funnet frem en bok å lese, så nå har jeg noe å gjøre..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.