Gå til innhold

Blåse liv i den gamle nestle-boikotten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss.. Nå som de var blitt "stuerene" mtp. erstatningspromotering i u-land også.

Jaja, det blir å finne frem stavmikseren når minsten skal introduseres for mat om et par måneder, skjønner jeg!

Og ingen flere Cheerios på storebror.. (det blir nok det verste!).

Jøss.. Nå som de var blitt "stuerene" mtp. erstatningspromotering i u-land også.

Jaja, det blir å finne frem stavmikseren når minsten skal introduseres for mat om et par måneder, skjønner jeg!

Og ingen flere Cheerios på storebror.. (det blir nok det verste!).

Jeg skal holde et øye med deg, jeg. ;)

Annonse

Definitivt. Hos oss har boikotten vart lenge. Det vanskelige er alle de selskapene de har kontroll over i tillegg. Ikke visste jeg at Findus i Sverige er Nestlè i Norge. At de har vantene sine på Lancome, Lorèal.... Men jeg synes virkelig de har utvist så lav moral at det smerter.

JA TIL BOIKOTT!

Jeg er mot boikotter, så jeg boikotter selvsagt ikke nesle. Ærlig talt!

Du er ung og søt du... men du kan for helsike ha enkelte moralske standarder likevel. Hvis du ser på hvor mange unger de har tatt livet av med sin måte å markedsføre morsmelkserstatning på, kan jeg ikke begripe at du vil at lønna di skal havne hos dem. Gjør et unntak lille venn, gi'rem fingern!

Du er ung og søt du... men du kan for helsike ha enkelte moralske standarder likevel. Hvis du ser på hvor mange unger de har tatt livet av med sin måte å markedsføre morsmelkserstatning på, kan jeg ikke begripe at du vil at lønna di skal havne hos dem. Gjør et unntak lille venn, gi'rem fingern!

Jeg veit ikke hva dem har gjort en gang... Gidder ikke å boikotte uten å ha noe grunnlag for å boikotte dem. Derfor vurderer jeg å boikotte hele boikotten.

Nå må det for øvrig sies at jeg ikke drikker så mye morsmelk selv, så dette er egentlig ingen problemstilling for meg!

Annonse

Jeg veit ikke hva dem har gjort en gang... Gidder ikke å boikotte uten å ha noe grunnlag for å boikotte dem. Derfor vurderer jeg å boikotte hele boikotten.

Nå må det for øvrig sies at jeg ikke drikker så mye morsmelk selv, så dette er egentlig ingen problemstilling for meg!

Jøss som du kan virke enkel noen ganger... godt jeg vet bedre.

http://www.ammehjelpen.no/Nestlé-boikott.htm

.... om jeg bare hadde trodd at du gadd å lese det. *snøft*

Jøss som du kan virke enkel noen ganger... godt jeg vet bedre.

http://www.ammehjelpen.no/Nestlé-boikott.htm

.... om jeg bare hadde trodd at du gadd å lese det. *snøft*

Hehe, jeg leste den faktisk :)

Men du... dette utgjør ikke noe problem for meg. Jeg dytter ikke i meg noen av de varene der uansett. Bortsett fra kanskje Drammens Is, men det er jeg ikke helt sikker på. Kjøpte noen 2 liters bokser her om dagen, men er usikker på merket.

Så sånn sett så er jeg jo allerede med på boikotten!

Nå er du vel stolt av meg!

Mvh

SDD, som lover å ikke spise Lion-sjokolade i julen med mindre jeg får det i julegave.

Hva har Nestle gjort?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...