Gå til innhold

Siste nytt fra Julekalkunen!

Anbefalte innlegg

Gjest Julekalkunen

Eh,om meg altså!

Jeg har ikke kapitulert alikavel.

Jeg har funnet ut at jeg kan trene 2x90 minutter om dagen,altså 3 timer fordelt på 2!

Så nå spinner jeg 90 minutter etter frokost og 90 minutter på kvelden.

Føler meg i kjempeform og spiser 2000 kalorier fordelt på 5 måltider.

Livet er herlig dere,og god jul! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86541-siste-nytt-fra-julekalkunen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Julekalkunen

Grattis! :-)

Men du er hjemmeværende du da, siden du kan trimme 90 minutter etter frokost? Eller står du bare sinnsykt tidlig opp?

Hei!

Jeg står opp 5.30 og trener før jeg kjører unger i barnehage og drar på jobb. Jeg begynner ikke på jobb før 9.30 da :)

Jeg får kjempemasse energi av treninga så jeg skal hvertfall prøve dette opplegget og se hvordan det går.

Lykke til med avlusingen forresten :)

Hei!

Jeg står opp 5.30 og trener før jeg kjører unger i barnehage og drar på jobb. Jeg begynner ikke på jobb før 9.30 da :)

Jeg får kjempemasse energi av treninga så jeg skal hvertfall prøve dette opplegget og se hvordan det går.

Lykke til med avlusingen forresten :)

Jo, takk for det! Akkurat nå er det som å gå med rennende fett hår.... men om 8 timer er det forhåpentligvis over for godt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...