Gjest Julekalkunen Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Eh,om meg altså! Jeg har ikke kapitulert alikavel. Jeg har funnet ut at jeg kan trene 2x90 minutter om dagen,altså 3 timer fordelt på 2! Så nå spinner jeg 90 minutter etter frokost og 90 minutter på kvelden. Føler meg i kjempeform og spiser 2000 kalorier fordelt på 5 måltider. Livet er herlig dere,og god jul! 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Grattis! :-) Men du er hjemmeværende du da, siden du kan trimme 90 minutter etter frokost? Eller står du bare sinnsykt tidlig opp? 0 Siter
Gjest Julekalkunen Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Grattis! :-) Men du er hjemmeværende du da, siden du kan trimme 90 minutter etter frokost? Eller står du bare sinnsykt tidlig opp? Hei! Jeg står opp 5.30 og trener før jeg kjører unger i barnehage og drar på jobb. Jeg begynner ikke på jobb før 9.30 da Jeg får kjempemasse energi av treninga så jeg skal hvertfall prøve dette opplegget og se hvordan det går. Lykke til med avlusingen forresten 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hei! Jeg står opp 5.30 og trener før jeg kjører unger i barnehage og drar på jobb. Jeg begynner ikke på jobb før 9.30 da Jeg får kjempemasse energi av treninga så jeg skal hvertfall prøve dette opplegget og se hvordan det går. Lykke til med avlusingen forresten Jo, takk for det! Akkurat nå er det som å gå med rennende fett hår.... men om 8 timer er det forhåpentligvis over for godt! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Snart kan du vel ikke kalle deg "julekalkunen", men gulroten ;o) 0 Siter
Gjest Julekalkunen Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Snart kan du vel ikke kalle deg "julekalkunen", men gulroten ;o) Jepp! er så inspirerende å komme i bedre form uten noen form for sultekurer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.