Waheeda Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er en jente på 23 år, som er redd jeg har begynt å få åreknuter. Jeg går på p-piller (Diane/Dianette), og har røkt i 5 år (sluttet for 3 år siden). Jeg er ikke overvektig, og har ikke vært gravid. Både mor og bestemor har vært mye plaget, og har operert flere ganger. Jeg har hatt tydelige små, lilla blodårer på det høyre låret et års tid, og nå ser det venstre låret også like ille ut. Det er ikke så skjemmende enda, men jeg er redd det skal bli verre. Kan dette være begynnelse på åreknuter? Kan p-pillene ha noen innvirkning på dette? Hva med kosthold etc? Hvilke treningsformer anbefales? Har hørt at jeg bør sitte med bena høyt, og ikke sitte med bena i kryss. Bør jeg sove med bena høyt også?? Har også fått synlige blodårer i ansiktet ved nesen. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å hindre dette i å utvikle seg. Er det noen kremer på markedet med dokumentert effekt? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86548-skjemmende-blod%C3%A5rer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.