Gå til innhold

julen er ett helvette...


beib

Anbefalte innlegg

så kommer julen,med mange fridager,ingen mulighet til og få kontakt med fastlegen..

jeg gruer meg slik til julen at jeg vuderer og stappe i meg noen piller og bare sove igjennom julen,slik som i fjor.

men denne julen skal jeg være mamma,må ta meg sammen,smile og le,mens tårene renner innvendig...og tankene om jeg kommer til og få se gutten min igjen..jeg tar en dag av gangen,greier ikke tenke fremover,da blir det for mye..

og jeg må spise...da forsvinner resten av kontrollen jeg har...

er sliten og redd jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får så vondt av deg når jeg leser innlegget ditt,du skal nok se at alt ordner seg til slutt,hvertfall hvis grunnen til at du sliter er en gutt.Prøv å tenk positivt!Håper du får en koselig jul med moren din,prøv å kos deg hvertfall.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...