Gå til innhold

"Du ser jo ganske normal og oppegående ut..."


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Det var dèt han sa.

Legen.

Og takk for det....godt å vite.:-)...da fikk jeg ihvertfall avkreftet at jeg rett og slett så for jævlig ut til at folk ville ha noe med meg å gjøre...?

Var i utgangspunktet "glad" for den vurderingen...(var en del av et såkalt "depresjons-test" skjema.)

men....er nå dèt så bra da?

Jeg mener; -hvis han f.eks. hadde sagt : " Ja, du ser jo ut som om du har blitt tygd og spyttet ut av et rovdyr som heller ikke hadde sansen for deg..- men slapp av, vi skal nok få orden på det etterhvert"..... tja...

Det hadde kanskje vært lettere, kanskje ikke....?

I just don`t know....

Han hadde et standard testskjema, hvilket jeg måtte svare på etter beste (eller verste..?) evne....

Prøvde å være så "nøktern" som mulig i forhold til min rèelle sinnstemning den siste tiden.....

Kom i "mål" med et nedslående resultat: 1 stakkarslig poeng fra en seriøs vurdering for innleggelse....?

Også JEG da..som er på jobb hver dag.....?

hmm.......

Vel,vel..

Sitter her, passelig nedstemt igjen....med en 30mg "Remeron" i hånden....

Lurer....kommer dette til å bli bra da..? Føler et lite snev av "antiklimaks"...her sitter jeg praktisk talt med "port-nøkkelen" til mulig åndelig og sjelelig løslatelse i hånden...

..også må jeg vente på at den "virker"....?

Som å ha vunnet en bankboks full av penger...låst med tidslås innstilt på et ukjent klokkeslett....eller kanskje ikke innstilt i det hele tatt....?

Frustrerende....

eherrrmm....bivirkninger:

VANLIGE : Økt apetitt (greit nok, trenger det) ,Vektøkning(flott!) ,Døsighet(...njaa...spørs..?)...

Mindre vanlige:

Svimmelhet, hodepine, væskeansamling (?)

Sjeldne : lavt blodtrykk, MANIER..?!(HUFFAVETTASKREMT), kramper(har jeg allerede) ,skjelvinger (jepp...)

Muskelrykninger (jepp..)

..oooof......får håpe på det beste...?

Jeg sa nei takk til sovepiller...tar ikke sjansen...men da legen skrev ut Remeron nevnte han medisinens rèelle pris...og kastet et kjapt, undersøkende blikk på meg..som for å spørre om jeg fremdeles ville ha den...før han fortet seg å si : "men du får den jo på blå resept, så du betaler bare en egenandel..."

..jeg undres; var det en aller siste "test"...se om jeg følte behovet så sterkt at prisen ikke spilte noen rolle...liksom...?

..guess I`ll never know...?

Pillen er her.

Jeg er her.

Skal jeg ta den.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger iallefall ikke sovepiller de første ukene du bruker Remeron. Jeg kjenner en som fikk Remeron nettopp pga søvnproblemer. Du blir skikkelig døsig av dem en stund etter inntak og du får sikkert hangover neste dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger iallefall ikke sovepiller de første ukene du bruker Remeron. Jeg kjenner en som fikk Remeron nettopp pga søvnproblemer. Du blir skikkelig døsig av dem en stund etter inntak og du får sikkert hangover neste dag også.

...ja, der sa du no`...Kanskje best å vente til imorgen da...? (to uker fri....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav! Var jeg så god til å skrive (skildre) som det du er, hadde jeg vært berømt forfatter for lenge siden!!

Helt seriøst!

Vennlig hilsen :)

..:-) ..det var da voldsomt...Takker for kompl....:-)

men ; Jeg lever nok (foreløpig) litt i mitt eget "univers", ...har bare det å skrive om......

Så da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...