Gå til innhold

føler meg så lita.....

Anbefalte innlegg

Gjest Kasiopeia

Hei alle sammen!

Det er mange som skriver om sine tanker og følelser om jula. Kjenner meg igjen i flere, spesielt at jula kommer ei uke for tidlig i år. Jeg er ikke klar for jul enda - ikke mentalt. Jeg vet at denne jula blir ekstra vanskelig, men samtidig har jeg bestemt meg for å prøve og gjøre det beste ut av det. Ikke lett når de triste og vonde følelsene kommer over meg. Hadde tenkt jeg skulle på smi denne uka før jul. Kjenner på et kjempebehov for akkurat det nå i innspurten. Kanskje flere der som har det slik som meg? Men det var siste sjanse i dag ed innomstikk, og jeg rakk det ikke!! Sitter her med et kjempesavn til sofakroken på smi. En plass jeg føler meg trygg, velkommen og tatt vare på. Jeg føler meg så ofte som ei lita jente...som en seksåring, kanskje. Da er det godt å ha en plass å krype sammen hvor folk forstår og vet. Akkurat nå føles det veldig vondt å måtte gå gjennom hele juleferien uten å ha vært på senteret eller treffe folka der. Det er over en måned siden jeg var der sist av ulike årsaker. Alt har vært så kjempevanskelig i høst. Det er tøft å hoppe direkte fra psykehusutskriving og rett inn i jula. Er det noen som har en hånd jeg kan holde litt i? Jeg strever veldig med å få følelsene til å henge med i julefeiringa. Når jeg "har jul" har jeg ikke kontakt med følelsene. Når jeg har kontakt med følelsene er det utenkelig med alt som heter jul og kan forbindes med det. Hvordan takler man det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86595-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-lita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...