TRISTIAN Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg har nå vært hos lege (endelig) ..og fått foreskrevet 30mg Remeron som skal inntas hver kveld. Har undersøkt litt, og funnet ut at man "kan" risikere å bli trøtt av disse , da Remeron hemmer stoffet histamin i hjernen.... Dette regnes vel som en forbigående bivirkning? Er fullt klar over at jeg ikke bør sette dine vurderinger opp mot legens, men spør bare av ren nysgjerrighet: Utifra det du vet om meg: Ville du ha foreskrevet noe annet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Så mye vet jeg ikke om deg at jeg kan vurdere dette. Hva gjør det om du blir litt trøtt om kvelden, skal du ikke sove? Det er riktig at denne virkningen (på trøttheten) avtar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Så mye vet jeg ikke om deg at jeg kan vurdere dette. Hva gjør det om du blir litt trøtt om kvelden, skal du ikke sove? Det er riktig at denne virkningen (på trøttheten) avtar. Jeg tror det viktigste er at du faktisk kommer i gang med behandling. 0 Siter
TRISTIAN Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Så mye vet jeg ikke om deg at jeg kan vurdere dette. Hva gjør det om du blir litt trøtt om kvelden, skal du ikke sove? Det er riktig at denne virkningen (på trøttheten) avtar. Trøtthet er ikke noe problem, men jeg fikk noen tilbakemeldinger om "hangovers" dagen etter... ..håper bare det evt. er et forbigått kapittel når jeg begynner i arbeid igjen... Har ikke tid til å "sove" der...:-) 0 Siter
TRISTIAN Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Jeg tror det viktigste er at du faktisk kommer i gang med behandling. Takk for raskt svar! Jeg håper det beste.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.