Gå til innhold

Jeg har erfaring med fettsuging/lipo mage, lår...

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere lipo...

For noen år siden tok fettsugde jeg mage og lår, med metoden liposculture. Dette var en avgjørelse jeg hadde tatt fordi jeg alltid har hatt problem å få slanket vekk en "kul mage" og for å føle meg bedre ønsket jeg å fjerne denne.

På klinikken ble jeg vurdert av en plastikkirurg og jeg opplevde regelrett å bli nedverdiget til de grader rett før jeg skulle ta inngrepet. Da kirurgen tegnet meg på magen tok han tak i huden min, og sa... "Du er jo rett o g slett feit!" Jeg ble helt rar, og inni meg SKREK det at dette ville jeg ikke. Men jeg følte meg så liten at jeg turde ikke si noe. Dette er noe jeg ikke har fortalt noen andre, og jeg syns min erfaring var så grusom at jeg ikke klarte å tenke klart i lengre tid,

Etter inngrepet var jeg sykemeldt i en uke. De første dagene etterpå hadde jeg utrolig vondt og gikk med body i flere uker. Jeg var gul og blå og helt nummen,

Resultatet noen måneder senere ble forferdelig dårlig! MAgen var bulkete og skeiv! Lårene var helt ok. Men resultatet i helhet var temmelig dårlig! Jeg orket ikke å gå på etterkontrollen pga at jeg hadde problemer med hva kirurgen hadde sagt om meg tidligere... og nå så jo magen enda verre ut!

Har slitt med dette i 6 år nå og jeg syns jeg hele tiden hører solskinnshistorier om det å fettsuge, hvor bra det skal være og alle gode resultater. Min erfaring er ikke slik. Jeg vil dele dette med andre, og ber dere tenk dere om flere ganger. Min mage ser i dag ikke pen ut, og jeg eier ikke følelser på enkelt områder på magen ved berøring.

Nå har jeg sikkert vært maks uheldig med opplevelsen min, Kirurgen som utført inngrepet på meg er en godt anerkjent plastikk kirurg så det er ingen garanti for at inngrepet blir vellykket.

Hva har dere erfaring med undres jeg, er det ingen uheldige her enn bare meg?

Hyggelig om noen kan gi sine erfaringer om dette...

Hilsen meg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest krydolf

Hei du! Jeg har også dårlig erfaring med leger ang. fettsuging. For 20 år siden var jeg hos en annerkjent plastiskkirug til vurdering.Han kaster et blikk på meg hvorpå han utbryter:"Gå hjem å slank deg din smellfeite kjerring og ikke oppta plassen her på sykehuset. Det er en bemerkning jeg aldri vil glemme

og den har satt dype spor.Som du skjønner så er det ikke bare du som har vært uheldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...