Gå til innhold

Zoloft og følelser


Lavene

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Zoloft i ca tre måneder. Virkningen lot vente på seg litt men nå later det til å ha tatt brodden av de verste depresjonene. Men det virker som om det har tatt brodden av mye annet også. Jeg blir ikke helt glad lenger og heller ikke helt trist. Jeg kan ikke gråte lenger og jeg mangler fulstendig empati.

Jeg har blitt en veritabel 'bitch' i mange sammenhenger. Jeg tar ikke fem øre for å tråkke folk ned i sølen om jeg føler at deg gavner meg selv.

Jeg ser ikke dette i øyeblikket selvfølgelig, men når jeg sammenligner meg selv nå imot før så kjenner jeg meg nesten ikke igjen. Og jeg vet ikke om jeg liker mitt 'nye' jeg...

Jeg syntes endringen er så markant at jeg kan ikke skjønne annet en at det skyldes medisinen. Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går selv på zoloft og har helt annen erfaring.. Jeg lurer av og til på om det er medisinene eller bare meg selv som er i bedre humør. Jeg blir lettere til sinns..men jeg har fortsatt endel nedturer. Men generelt sett er det bedre.

men om jeg er i en dårlig periode kan jeg også være som deg..irritabel og en ekkel person.

kanskje det er tegn på at du ikke har det så bra likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ja,det kan muligens det. Jeg opplevde noe av det samme med Efexor. Ble liksom en helt annen person enn den 'gamle'. Selv om jeg fikk det bedre, var det allikevel vondt på en måte. Å ikke være seg selv.

Vil faktisk heller være litt deprimert og heller beholde mitt gamle andre 'jeg' som faktisk både jeg og andre likte godt. Men blir depresjonen dypere enn bare 'litt', så vil jeg igjen vurdere medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...