Gå til innhold

13 livløse dager....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...har jeg foran meg nå...

Ingen jobb å gå til...

Ingen venner jeg har lyst å gå til...

ingenting jeg har lyst til å gjøre....

Glade jul?...ha...det er lenge siden nå....kan knapt huske det....

Intet liv.....

Skal tilbringe julaften med min lite attraktive familekrets....har ingen gode vibrasjoner der...whatsoever.....bare mas og kjas...(de vet heller ingenting om meg....)kanskje jeg etablerer litt "influensa"..og blir hjemme...er jo koselig her da..

Oppvasken står i taket....orker ikke.....begynner nesten å grine bare av å se på den...

Unga begynte så smått å pynte til Jul her forrige helg...noe henger oppe...resten ligger strødd rundt omkring...stor fare for at det bare blir liggende der....har bare ikke lyst...

til noen ting...

Har ikke kjøpt en eneste julegave ennå...tror igrunn ikke det kommer til å bli noe av heller....det eneste "must" er ungene...de må få sitt....ellers gir jeg rett og slett f.....i år.

Men hva hjelper det å sitte her å beklage seg..? Det skjer visst ikke mye på D.O.L heller nå om dagen...?

Er visst bare jeg....der også...?

En TRIST(i)ANS

tragedie...hele greia.......

Nei,...håper lykken er ca. 1 x 0,5cm stor, og befinner seg i en blå, hvit og grønn eske som det står REMERON på....(?)

Skulle ønske jeg bare kunne "slå meg av" til den (forhåpentligvis) virker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Vat akuratt hvordan du har det...

Kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, så livet ble litt mer posivitvt for deg!!

Hva er egentlig D.O.L?

Koz fra scoopie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man reder ligger man...

På tide å brette opp ermene og ta et tak i stedet for å sylte seg ned i sin selvopptatthet!

Tror faktisk vi alle "sylter" oss ned i vår egen selvopptatthet...det er bare forskjellig hvordan vi gjør det...

Til orientering , så har jeg "brettet opp ermene" og "tatt et tak" flere ganger enn du noen gang har , eller noensinne har tenkt å gjøre det....

..og god jul til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Vat akuratt hvordan du har det...

Kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, så livet ble litt mer posivitvt for deg!!

Hva er egentlig D.O.L?

Koz fra scoopie

Hei , Scoopie..

Hvordan går det med deg? Er du "over kneika" for denne gang?

Håper det...:-) Hvis du ikke har gjort det alt, syns jeg skal ta kontakt med legen din og få hjelp, enten i form av Psykoterapi eller antidepp...eller begge deler, for den sakens skyld....

Jeg har nettopp begynt med antidepp, og har funnet ut at en "grei" måte å se det på er å betrakte medisinen som et verktøy på veien for å finne ut av hvordan det er å føle lyst, glede og tilfredshet.....rett og slett hjelpe oss å "huske" hvordan det er.....vi er ikke "født deppa"....vi har bare "glemt" noe....

eh...D.O.L ? er kun en forkortelse for "Doktor On Line".....(håper det var det du spurte om...?):-)

Håper i alle fall at du får en god jul og alt det der...:-)..

Jeg skal nok klare meg, jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dukkelise

har ikke peiling på hva jeg skal skrive.

Håper du har fått det bedre nå.Vet så altfor godt hva du snakker om.

Vi kan nå sitte her å skrive innlegg igjennom hele forb jula så merker vi ikke den går forbi.Ikke det....jeg vurdere sove den forb.

Gode tanker sendes til deg herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Som man reder ligger man...

På tide å brette opp ermene og ta et tak i stedet for å sylte seg ned i sin selvopptatthet!

Det at en har evne til å sette ord på hvordan en har det, og faktisk benytter seg av denne muligheten til selvutvikling, er IKKE det samme som å sylte seg ned i selvopptatthet.

Hva er da å gå til psykolog? Der gjør en ikke stort annet enn å snakke om sine egne rare reaksjoner og følelser, i de perioder hvor det er det som stenger for god livskvalitet.'

Tror du psykologene er idioter du da kanskje?

En kan nemlig ikke forandre på seg selv og sitt reaksjonsmønster hvis en ikke tenker grundig igjennom ALT. Det tar tid. Noen deler det med andre (til manges glede og gjenkjennelse) og noen har ikke evne til å dele slike tanker med andre.

Det er ikke en selvfølge at dens om snakker mest om egne problemer er den som er mest selvopptatt. Det kan tyde på aktiv jobbing med egen helse.

Verre er det for de som sitter og tenker og grubler for seg selv og aldri deler noe med noen. Hvordan skal de bli friske?

Nei, god tankevirksomhet og formidlingsevne er et håp om at det er noe der inne som gir grunnlag for bedring. Hadde det vært helt dødt i hodet så hadde det vært verre.

Selv så tar jeg meg sammen hele dagen lang. Tror riktignok ikke noen legger merke til det. Men slik er det for enkelte av oss. Vi orker så lite at vi blir sett ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en har evne til å sette ord på hvordan en har det, og faktisk benytter seg av denne muligheten til selvutvikling, er IKKE det samme som å sylte seg ned i selvopptatthet.

Hva er da å gå til psykolog? Der gjør en ikke stort annet enn å snakke om sine egne rare reaksjoner og følelser, i de perioder hvor det er det som stenger for god livskvalitet.'

Tror du psykologene er idioter du da kanskje?

En kan nemlig ikke forandre på seg selv og sitt reaksjonsmønster hvis en ikke tenker grundig igjennom ALT. Det tar tid. Noen deler det med andre (til manges glede og gjenkjennelse) og noen har ikke evne til å dele slike tanker med andre.

Det er ikke en selvfølge at dens om snakker mest om egne problemer er den som er mest selvopptatt. Det kan tyde på aktiv jobbing med egen helse.

Verre er det for de som sitter og tenker og grubler for seg selv og aldri deler noe med noen. Hvordan skal de bli friske?

Nei, god tankevirksomhet og formidlingsevne er et håp om at det er noe der inne som gir grunnlag for bedring. Hadde det vært helt dødt i hodet så hadde det vært verre.

Selv så tar jeg meg sammen hele dagen lang. Tror riktignok ikke noen legger merke til det. Men slik er det for enkelte av oss. Vi orker så lite at vi blir sett ned på.

Vel talt!

Får håpe han/hun tar det til etteretning og slutter å "plage oss"...?

Tror faktisk vedkommende "stikker innom" kun fordi han/hun LIKER å lese om andres problemer...og for ; på en måte "løfte" seg selv på dem...?

Sjekket ut vedkommendes tidligere innlegg...var bare ett...av samme sorten....?

Tror kanskje en total ignorering er på sin plass neste gang....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...