Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei =)

Hadde nok logget av da du skrev innlegget ditt, og egentlig så skylder jeg DEG en mail, så ikke føl noe press =o)

Jeg leker meg med det nye digitalkameraet mitt, og styrer ellers mye til julaften. Ikveld skal vi sammen med gode venner ut og spise og drikke, så det blir nok lite surfing ikveld.

Men vi tastes snart.

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86720-cmoo/#findComment-473266
Del på andre sider

Hei =)

Hadde nok logget av da du skrev innlegget ditt, og egentlig så skylder jeg DEG en mail, så ikke føl noe press =o)

Jeg leker meg med det nye digitalkameraet mitt, og styrer ellers mye til julaften. Ikveld skal vi sammen med gode venner ut og spise og drikke, så det blir nok lite surfing ikveld.

Men vi tastes snart.

Ha en fin kveld

Okey, da har jeg ikke dårlig samvittighet for at det ikke ble skrevet noen mail i kveld heller:o) Digitalkamera er kjekt, eneste aberet er at man ikke har papirbilder. Skal sette meg ned i romjula og sortere å sende bilder til framkalling. Tungvindt å vise fram bilder på datamaskinen.

Stresser mye før jul jeg også. Tror nesten jeg får ta mailskrivingen i romjulen jeg :)

Håper du hadde en trivelig kveld i kveld, det hadde jeg i går kveld:D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86720-cmoo/#findComment-473457
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...