maI0 Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hei, jeg er en gutt på 19 år som startet med Fusidin-tabletter tirsdag den 17 pga. brennkopper. Doseringen er på 2 tabl. daglig og jeg har fått utlevert 20 tabletter, altså fremstår det som en 10-dagers kur. Den 26. desember altså den 10 dagen i kuren min skal jeg på en stor fest hvor jeg veldig gjerne skulle drukket alkohol. Kan jeg gjøre dette samtidig som jeg tar Fusidin-tabl. ? Eller vil dette ødlegge for kuren min ? Evt. er det mulig for meg og avslutte kuren på den 9 dagen, altså den 25. desember ? Eller er det andre ting jeg kan gjøre ? Dette er for meg en alvorlig situasjon, og jeg håper dere kan hjelpe meg med å svare på noen av spørsmålene mine angående alkohol i antibiotika.kuren ! Mvh. Markus Berger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86726-antibiotika-kur-alkohol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.