Gjest DaMan Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Er en 22år gammel gutt som lider av depresjon (sannsynligvis manisk/bipolar). I det siste har jeg lagt merke til noe rart. Jeg er av og til depresiv, og noen ganger er jeg nesten manisk. Det skifter veldig fort, og jeg kan plutselig bli lei meg. Men det som gjør meg skikkelig redd er at jeg ofte har følt en slags følelse av å ikke være tilstede i min egen kropp. Det er som om noen andre skriver dette. Utrolig ekkelt! Er som om jeg ikke har kontakt med kroppen min. Andre symptomer jeg har er; kvalme, rask skifte mellom hyperaktiv og trøtthet, hodepine, uro, forvirring, frysninger, influensa-nese, redsel. Holder jeg på å bli gal? Hva skjer med meg? Vær så snill.. holder på å grine her! Har i det siste tatt veldig mye koffein (3-500mg hver dag). Har ikke vært stresset, men har vært veldig plaget av depresjoner som begynte for 1-2måneder siden pga mørketiden. 0 Siter
soleil Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Hei Jeg er også bipolar, og har hatt både en manisk (og psykotisk) episode og en depresjon. I værste fall er du i ferd med å gli inn i en psykose nå. Ta gjerne kontakt med legevakta. Det beste er kanskje at du får noen medisiner nå, slik at dette ikke blir langvarig og slitsomt for deg. Håper på det beste for deg! Søk hjelp før det blir for tungt å takle alene. Vondt å bli syk i jula. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.