Gå til innhold

jaja, på'n igjen.. (litt langt -tror jeg)


mcdoo

Anbefalte innlegg

Heia folkens...

Jeg følte for å skrive her, håper ingen har noe særlig imot det. I går dro jeg til Oslo på dagstur (ganske teit i og med at jeg bor i Stavanger)... Uansett så regnet jeg med å ta fly hjem. Da jeg kom til Gardermoen var det ikke mer plasser igjen selvom jeg hadde ringt tidligere og fått beskjed om at det var masse plasser og sånn.... %##¤$ Gardermoen!!

Så var det kø i billettluken til flytoget så rakk jeg ikke det heller og dermed rakk jeg ikke natt toget hjem... Det endte opp med at jeg måtte bo på hotell.

I dag våkna jeg ti på syv og skyndte meg opp for å rekke ti over syv togt til Stavanger. Selvfølgelig var også det fullt. Fikk plass på 11:11 toget, men likevell så har jeg stressa og er sliten.

Til de jeg ikke har snakka med på lenge så kan jeg jo informere om at jeg var innlagt på psyk for 2-3 måneder siden... Det var et helvete uten like.... Jeg skal ALDRI inn dit igjen. Det var bare merkelige mennesker der... Jeg sov for det meste og isolerte meg helt. Ingenting skjedde om dagene, absolutt ingenting!

Etter at jeg var der har ting gått greit nok, men nå begynner det å gå nedover igjen. Kjenner at jeg isolerer meg fra vennene igjen og er bare hjemme og sover... Jeg får jo ikke sove om nettene på tross av sovemedisinen min..

Sist jeg var i Oslo så innså jeg jo at jeg var blitt utsatt for noen overgrep opp igjennom årene... Det var på grunn av dette jeg måtte innlegges... Ble innlagt dagen etter at jeg kom hjem.

Nå begynner jeg å tenke masse på det igjen... Var det en mening med det? Hvorfor skjedde det meg? Var det min feil? osv...

Tror jeg holder på å bli gal... Eller ikke... er vel alltid smågal jeg... får skylde på det...

Jeg begynner å tro at jeg mu ligens har et kjempelite problem ang. alkohol....

Hver gang jeg drikker så drikker jeg meg fra sans og samling og jeg kjenner det at når jeg er trist og lei en dag har jeg bare lyst å drikke.... Det letter liksom litt på trykket.... Jeg drikker ikke, for jeg sover jo gjennom dagene og får aldri kjøpt noe..

Er redd meg selv. Redd for hva jeg kan finne på. Redd for hva som skjer i fremtiden om jeg har noen fremtid...

Jeg tror jeg skal ta fingrene bort fra tastene nå... blir bare klaging på meg... er ikke sunt det... sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...