Gå til innhold

klimaks? orgasme?


Gjest so woman

Anbefalte innlegg

Gjest so woman

onanerte så det suste i dag, men da jeg var som høyest - spente kroppen min seg helt - det var en deilig pinelse - vondt men likevel deeilig - skalv litt og svevde en smule - kunne ikke gjøre mer men gjorde det likevel...

det var nok ingen orgasme, men hva var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onanereren

Sånn har jeg også når jeg onanerer, hele kroppen spenner seg og sjelver, det er litt deilig, men også vondt. Håper noen svarer på innlegget, er nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onanereren

Orgasmer er ikke alle like;)

Men har dere hørt om at menn kan ha orgasme uten utløsning? Skal vist være en utrolig opplevelse...

hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Orgasmer er ikke alle like;)

Men har dere hørt om at menn kan ha orgasme uten utløsning? Skal vist være en utrolig opplevelse...

Orgasmer er mange ting, fra det nesten umerkelige lille suset til de voldsomste intense opplevelser.

Det hender at menn får orgasmer uten at sæden kommer, og omvendt, at det kommer en utløsning med sæd, men at orgasmen blir borte. Hvorfor det er slik vet vi ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ikke godt å si, en slags spenningstilstand utløst av din opphisselse, som dessverre ikke ble avsluttet med en avspennende orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer er mange ting, fra det nesten umerkelige lille suset til de voldsomste intense opplevelser.

Det hender at menn får orgasmer uten at sæden kommer, og omvendt, at det kommer en utløsning med sæd, men at orgasmen blir borte. Hvorfor det er slik vet vi ikke riktig.

Kjære professor!

Har du ikke hørt om denne østens måte å nå orgasme på? De mener det er sløseri og bortkastet energi å ejakulere, så noen har lært seg å holde det inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kjære professor!

Har du ikke hørt om denne østens måte å nå orgasme på? De mener det er sløseri og bortkastet energi å ejakulere, så noen har lært seg å holde det inne...

Det syns jeg er noe skikkelig sludder. Ikke vet jeg heller hvor mange av østens menn som klarer å holde sæden tilbake når de først får sin orgasme.

Her er det mye myter ute og går, bare husk det. Ikke alt som fortelles er nødvendigvis sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er noe skikkelig sludder. Ikke vet jeg heller hvor mange av østens menn som klarer å holde sæden tilbake når de først får sin orgasme.

Her er det mye myter ute og går, bare husk det. Ikke alt som fortelles er nødvendigvis sant.

The Multi-Orgasmic Man

By Mantak Chia

Mantak Chia is the West's leading expert on Taoist sex practices.

Men - this book will teach you how to separate orgasm from ejaculation and actualize your multi-orgasmic potential.

Er dette som står i denne boken bare sludder og vås dr.?

Trodde du fulgte med litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...