Gå til innhold

Stresshodepine? eller bivirkning av p-piller?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har i en ukes tid nå hatt hodepine, meget mild hodepine, plager meg egentlig ikke, men jeg lurer litt på hva det kan være...Jeg har gått på trionetta litt over en mnd og lurer på omd et kanskej kan være bivirkinger? Jeg lurer også på om det kanskje kan være såpass stresshodepine? fordi jeg har id et siste vært meget urolig og engstelig pga hjernehinnebetennelse-smitte på skolen...jeg engster meg lett..dessuten har jeg ikke denne hodepinen hele tiden, bare av og til gjennom dagen..håper noen kan svare meg=) Hilsen jente 17 år

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det kan godt være trionetta. Selv ble min hodepine så mye forverret ved trionetta at jeg valgte å slutte. Kanskje du bør vurdere et annet merke, f.eks. minipillen, den inneholder ikke østrogen og gir derfor ikke slike bivirkninger. Men du vil få noe uregelmessig mens og tablettene må tas til samme tid hver dag. P-sprøyte kan også være et brukbart alternativ. Må tas hver 3. måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...