Gå til innhold

Selvskading...


Gjest skade

Anbefalte innlegg

det hender jeg skader meg selv,og det blir følglig stygge arr etterpå.Nå gjorde jeg det igår,og armene mine ser ikke ut.jeg skal bort i julen,og lurer nå på hvordan jeg skal gjøre det ....alle kommer jo til å se gjennom festtøyet mitt at jeg har arr....noen som har tips/ideer til hva jeg skal si/kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anna banana@

Hvis det er noen som spør eller sier noe så sier du vel bare hvorfor du gjorde det!!? Si at du ikke har det så bra med deg selv, og at du driver med selvskading. Såre enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

For det første: Får du hjelp??? Selvskading er ikkje nokon bra løysning, eg veit av erfaringar.. så det beste du kan gjere er å snakke med nokon du stoler på, og be om hjelp!! Ang når du skal møte andre folk.. tja... det er jo din eigen feil som har gjort det, men gjort er gjort. Dersom du våger, er det beste å fortelje sannhetem.. men om du ikkje våger det, så kan du seie at du skrapte deg borti noko, at du ramla på isen, at ein katt klorte deg osv.. men det spørs jo om dei vil tru deg.. men, få hjelp!!!!! Det er det beste rådet eg kan gje deg! Dette er ein vond sirkel, som du treng hjelp til å kome ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sklfjsøldkjfsløkdjf

bare ha på en genser eller jakke over arma da vel!!

ellers si du var sinna og gikk til angrep på deg selv i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...