Gå til innhold

Mange nye, og noen gamle kjente...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Først vil jeg takke for all hjelp jeg har fått gjennom dette stedet :) En plass hvor det er noen som forstår!

Er mange her nå som jeg aldri har tastet med. Er sjelden innom, men mine tanker går til alle dere som har opplevd og opplever overgrep.

Selv om "alt" er over for min del, og mannen er satt inn, så går livet opp og ned. Hadde trodd at alt ville ordne seg nå som rettsaker og fengsling er over. Men slik har det ikke gått. Nå har jeg vært sykemeldt i over et halvt år og ser ikke at jeg skal komme tilbake med det første. Det er fælt hvor mye en mann kan klare å ødelegge...

Men en positiv ting :) Jeg skal bli mamma til sommeren og det gleder jeg meg masse til!!

Til alle som sliter og har det vondt; stå på og ikke gi opp!

Håper alle får en fin jul og et trygt og godt nytt år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86887-mange-nye-og-noen-gamle-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...