Gå til innhold

...ut å handle de siste gavene


Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Nå er det ingen bønn lengre. Må pelle meg ut og få kjøpt de siste julegavene, koste hva det koste vil. Blir helt skjelven ved tanken, men må man så må man...

Husarbeidet venter også, og jeg føler meg som en eneste stor geleklump. Vet heldigvis nokså nøyaktig hva jeg skal ha, så det er forhåpentligvis fort gjort. Men det er vel et sant helvete med køer i dag. Hvorfor klarer jeg aldri å få gjort ting før jeg bare MÅÅÅ uansett.

arrg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

..og dermed alt sagt og bare nesten gjort...? :-)

Tvi-tvi!

Da var det gjort.

Puh! Følte at alle jeg gikk forbi "så" tankene mine, og liksom vurderte meg forskende fra øyekroken. Måtte hele tida si til meg selv at jeg hverken kom til å svime av eller daue når jeg sto i kassakøer, og kom meg igjennom det på et vis.

Så jeg får fortsette å bite tenna sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Da var det gjort.

Puh! Følte at alle jeg gikk forbi "så" tankene mine, og liksom vurderte meg forskende fra øyekroken. Måtte hele tida si til meg selv at jeg hverken kom til å svime av eller daue når jeg sto i kassakøer, og kom meg igjennom det på et vis.

Så jeg får fortsette å bite tenna sammen.

Deilig for alt som er overstått.

Selv så har jeg resignert. Lar støv og skitt ligge til over jul. Nå sitter jeg her og surfer med et glass rødvin innen rekkevidde.

Venter på Grevinnen og Hovmesteren.

God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig for alt som er overstått.

Selv så har jeg resignert. Lar støv og skitt ligge til over jul. Nå sitter jeg her og surfer med et glass rødvin innen rekkevidde.

Venter på Grevinnen og Hovmesteren.

God Jul!

Å, som jeg kjenner meg igjen det du skriver, heldigvis for meg, har jeg en strålende samboer som støtter og hjelper meg. Gud vet åssen det hadde gått ellers...

Kjempegodt å lese at det gikk bra for deg, ønsker deg en fin og god jul, kos deg så mye som du bare kan! God juleklem fra selina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...