Gå til innhold

Til legene - om andre leger..

Anbefalte innlegg

Gjest Little Lie

Her jeg bor har det kommet en ny lege nå, han er midlertidig vikar eller noe i den duren. Jeg var hos han for snart to uker siden pga en luftveisinfeksjon. Jeg måtte legge meg ned på benken, kle av meg på overkroppen.. greit nok mht lytting og sånt. Jeg skjønte ikke helt hva han skulle kjenne på lymfekjertlene mine etter akkurat, og syntes da virkelig ikke det var nødvendig og ta på _hele_ brystet mitt når han skulle undersøke det.. men, jeg tenkte ikke noe mer over det.

Da jeg snakket med en venninne av meg etterpå, spurte hun meg hvem jeg hadde vært hos av legene. En måned i forveien var hun hos samme legen pga problemer med magen.. og hun måtte ned på benken, av med klær på overkroppen og buksen ned på knærne. Han undersøkte brystene hennes også..

En annen bekjent av meg var innom med bihulebetennelse, og samme dansen igjen.

Jeg har hørt om SÅ mange ungjenter nå i ettertid som er misfornøyd.. har vi grunn ? er dette rette måten å gå frem på da ? en ting er å kjenne over lymfekjertlene.. som da virkelig ligger nærmere armhulen (?) men han trenger da ikke ta på hele brystet fordet ?

Jeg tok i tillegg noen prøver da jeg var der, og for noen dager siden ringte han hjem til meg på kveldstid, med hemmelig telefonnr. for å fortelle meg at det egentlig ikke var noe gale med prøvene, men at vi kanskje skulle sjekke igjen om noen uker..

Takk, men nei takk..

Mvh en litt forvirra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8695-til-legene-om-andre-leger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Lie

Kjære Little Lie.

Dette er det nesten umulig for meg å svare på.Jeg kan nesten ikke gi dere noe annet råd enn at dere selv må gjøre dere opp en mening om undersøkelsen han gjorde var relevant el.om han misbrukte situasjonen.

Javel, takk for hjelpen uansett.

Jeg kan ikke se at man må ta over hele brystet for å sjekke om lymfekjertlene er hovne, men hva vet vel jeg ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...