Gå til innhold

skikkelig pinlig...


Gjest air

Anbefalte innlegg

Jeg har et pinlig problem, eller egentlig er det ikke et problem, men noe jeg opplever ved samleie som jeg synes er temmelig flaut.

Det er sånn at når penis liksom presser alle veier i meg og jeg også har det ganske fint virker det som om det slipper luft ut av tarmen min (promp). Dette er ikke sånne luft i skjeden-greier, det er jo noe annet. Jeg føler dette er skikkelig pinlig og har ikke våget å ta det opp med partner, for hvis han ikke merker det er det jo dumt å ydmyke meg selv ved å snakke om det. Promp er ikke sexy liksom...pliz, trenger noen svar.

Er dette normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest condition

ÅH, ENDELIG noen som har samme problem som meg!! Sexlivet mitt er og har alltid vært ok, men den lille tingen der ødelegger nesten hele moroa! Det har skjedd noen få ganger, og uansett hvor gla fyren er i meg syns han seff ikke det er noe kult å ha ei dame som promper! Oftest har det lekket luft fra skjeden da, men et par ganger har det også kommet fra et annet sted. Det er fryktelig å måtte ha dette i bakhodet hele tiden og konsentrere seg om å ha "kontroll". En klarer jo ikke slippe seg helt løs for å få noen god orgasme da! Jeg ville DØDD av skam om det lakk litt mens jeg ble slikka! Det er også en av grunnene til at jeg aldri mer vil prøve 2'ern!

Her gjelder det å kunne ha litt selvironi og le litt hvis det skjer, men uansett så vil det ALDRI være noe morsomt i en sånn situasjon ;((

Snufs, fins det virkelig ingenting en kan gjøre med det? Jeg føler meg lixom aldri helt sikker! Bare tanken på det får meg til å rødme av skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, ENDELIG noen som har samme problem som meg!! Sexlivet mitt er og har alltid vært ok, men den lille tingen der ødelegger nesten hele moroa! Det har skjedd noen få ganger, og uansett hvor gla fyren er i meg syns han seff ikke det er noe kult å ha ei dame som promper! Oftest har det lekket luft fra skjeden da, men et par ganger har det også kommet fra et annet sted. Det er fryktelig å måtte ha dette i bakhodet hele tiden og konsentrere seg om å ha "kontroll". En klarer jo ikke slippe seg helt løs for å få noen god orgasme da! Jeg ville DØDD av skam om det lakk litt mens jeg ble slikka! Det er også en av grunnene til at jeg aldri mer vil prøve 2'ern!

Her gjelder det å kunne ha litt selvironi og le litt hvis det skjer, men uansett så vil det ALDRI være noe morsomt i en sånn situasjon ;((

Snufs, fins det virkelig ingenting en kan gjøre med det? Jeg føler meg lixom aldri helt sikker! Bare tanken på det får meg til å rødme av skam.

vel, under "akten" er vel de fleste menn så opphisset at man ikke merker sånt i det hele tatt.. tror ikke det er noe å bry seg om i det hele tatt! bare nyt orgasmene dine du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest condition

vel, under "akten" er vel de fleste menn så opphisset at man ikke merker sånt i det hele tatt.. tror ikke det er noe å bry seg om i det hele tatt! bare nyt orgasmene dine du :)

Å JO, det kan jeg garantere de merket! Det var ikke helt lydløst :(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, ENDELIG noen som har samme problem som meg!! Sexlivet mitt er og har alltid vært ok, men den lille tingen der ødelegger nesten hele moroa! Det har skjedd noen få ganger, og uansett hvor gla fyren er i meg syns han seff ikke det er noe kult å ha ei dame som promper! Oftest har det lekket luft fra skjeden da, men et par ganger har det også kommet fra et annet sted. Det er fryktelig å måtte ha dette i bakhodet hele tiden og konsentrere seg om å ha "kontroll". En klarer jo ikke slippe seg helt løs for å få noen god orgasme da! Jeg ville DØDD av skam om det lakk litt mens jeg ble slikka! Det er også en av grunnene til at jeg aldri mer vil prøve 2'ern!

Her gjelder det å kunne ha litt selvironi og le litt hvis det skjer, men uansett så vil det ALDRI være noe morsomt i en sånn situasjon ;((

Snufs, fins det virkelig ingenting en kan gjøre med det? Jeg føler meg lixom aldri helt sikker! Bare tanken på det får meg til å rødme av skam.

Såååå deilig at det er flere enn meg som har dette problemet. Det er ikke noe man snakker om liksom.

Takk for at du våget å svare meg, nå kan jeg slappe litt av. Egentlig vet du condition, er vi to kjempeheldige jenter som har et så topp seksualliv og det er jo teit av oss å skulle la dette knekke det. Det er jo sikkert bare noe som skjer fordi vi tør slippe hemninger og slappe av, tror du ikke?

Takk i hvert fall, det lønner seg å være litt modig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spenning,

Slapp av jente

Bare herlig med litt lyder da, synes det er litt show når vi får til slike lyder så lenge duften ikke forteller noe annet:-))

Slipp alle hemninger, la det lyde, hvorfor skulle det være flaut??? kommer da så mange andre rare lyder i tillegg?:-)))

God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

ÅH, ENDELIG noen som har samme problem som meg!! Sexlivet mitt er og har alltid vært ok, men den lille tingen der ødelegger nesten hele moroa! Det har skjedd noen få ganger, og uansett hvor gla fyren er i meg syns han seff ikke det er noe kult å ha ei dame som promper! Oftest har det lekket luft fra skjeden da, men et par ganger har det også kommet fra et annet sted. Det er fryktelig å måtte ha dette i bakhodet hele tiden og konsentrere seg om å ha "kontroll". En klarer jo ikke slippe seg helt løs for å få noen god orgasme da! Jeg ville DØDD av skam om det lakk litt mens jeg ble slikka! Det er også en av grunnene til at jeg aldri mer vil prøve 2'ern!

Her gjelder det å kunne ha litt selvironi og le litt hvis det skjer, men uansett så vil det ALDRI være noe morsomt i en sånn situasjon ;((

Snufs, fins det virkelig ingenting en kan gjøre med det? Jeg føler meg lixom aldri helt sikker! Bare tanken på det får meg til å rødme av skam.

Prompelyder kan komme både fra skjeden og anus. Lukten avgjør hvor lyden kommer fra. Det er klart at hvis man hele tiden er redd for å skulle "prompe", dvs. miste kontrollen over seg selv, så forsvinner mye av gleden ved sexlivet. Da blir bare bekymringene og engstelsen tilbake.

Mitt enkle råd er at du går blaffen, enten prompen kommer fra den ene eller andre åpningen.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prompelyder

Å JO, det kan jeg garantere de merket! Det var ikke helt lydløst :(((

Jeg har hørt at det hjelper å gjøre knipeøvelser med rumpa. Da blir vagina strammere og det vil ikke slippes så mye luft ut. Jeg hadde det problemet i en yogatime hvor alle skulle stå med på nakken men beina opp. Da kom det prompelyder når jeg skulle ta beina ned. Jeg synes det var skikkelig flaut og det var noen som snudde seg og så på meg. Jeg sluttet på yoga av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...