Gå til innhold

Noen gode slutte-tips?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Her kommer et lite innlegg fra meg som er langt hjemmefra i jula og som i tillegg jobber paa en dag som denne.

Etter nyttaar har jeg (som mange andre) lyst til aa proeve aa bli roeykfri. Jeg har vaert (tildels) storroyker siden jeg var 16 og er naa 27. Har aldri hatt en roeykfri dag siden jeg begynte, bortsett fra fem dager m lungebetennelse...:-) Jeg innser at jeg er alvorlig hekta, selv om jeg lurer meg selv til aa tro at jeg kan slutte naar jeg vil.Spoersmaalet mitt er: noen gode tips for aa greie det? Hvordan overbevise seg selv? Man finner jo masse tips om dette rundt omkring, men det hadde vaert veldig fint aa faa raad fra noen som har erfaring, om dere har greid aa slutte eller ikke.

Oensker dere alle en kjempefin romjul og ikke minst et spennende og godt nyttaar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87038-noen-gode-slutte-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

kanskje litt sent svar, men håper du får det!!

Mitt tips er: Hver gang du kjenner røykesuget: Gjør noe! Se på en film, gå en tur, gå på skøyter, et eller annet! Kanskje du kan begynne med en ny aktivitet/hobby? det finnes tusenvis av morsomme ting å velge mellom! Det kan være svømming, snowboard, ski, skyting, jogging, treningsstudio, orientering, stuping, pilkasting, seiling....etc... Vet ikke hva du liker å gjøre, men prøv å finn på noe! Hvis du klarer å fokusere på noe annet gir etterhvert det akutte røykesuget seg! Kanskje etter et par minutter!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87038-noen-gode-slutte-tips/#findComment-516750
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...