Gå til innhold

Til triste Tristian


trylletroll

Anbefalte innlegg

Jeg har(i likhet med mange, tror jeg) fulgt med paa innleggene dine.

Og naa ville jeg bare sende deg en liten tanke, fra her jeg befinner meg, langt fra Norge og hvit jul.

Det virker som om du er langt nede, men samtidig er det en liten gnist i innleggene dine- du finner alltid plass til litt selvironi, og ser ting litt utenfra. Hold fast ved dette, jeg tror det er viktig, aner ikke hvorfor.

Vaer snill med deg selv i jula. Ikke la selvkritikken faa loepe loepsk, det er viktig aa kunne tilgi seg selv.

Jeg tror livet har masse aa by paa for deg. Det hjelper sikkert lite at jeg sier dette naa naar du har det saa vondt men...ofte dukker det opp gode ting i livet naar man minst venter det.

Haaper du greier aa finne litt fred i 2003. Og at du faar mange fine oeyeblikk med ungene dine.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...