Gå til innhold

25. desember 2002


Gjest Hilsen Magna

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen Magna

Julaften er over for i år..... Det var en fin dag.

Nå smører vi ski og ruster oss for det flotte skiføret. Jeg gikk en gnistrende tur i dag... Jeg suste avgårde...:o)

Angsten har herjet igjen i jula, men jeg klarer å leve ved siden av.

Jeg trodde terapien var slutt og at psykologen var i ferd med å avslutte, men jeg forstår visst ikke alt som skjer.

På den fronten har jeg vondt i magen, og prøver å gjøre det jeg kan av positive aktiviter.... Den herlige skigåinga, men noe gnager...

Fortsatt god jul og de som kan gå på to bein, kom dere ut og trekk inn den friske vinterlufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Madam

Høres deilig ut med en forfriskende skitur og nyte vinter landskapet :-) nå i disse "søte juletider"!

Men... Min mage ( som er nokså stor nå ) og blodtrykk som gjør at jeg må ta det med ro... Tilsier at jeg bare må drømme...

Men det er ikke så værst det heller da :-)

Håper du hadde en fin tur med mye frisk luft!

Fortsatt god romjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en forfriskende skitur og nyte vinter landskapet :-) nå i disse "søte juletider"!

Men... Min mage ( som er nokså stor nå ) og blodtrykk som gjør at jeg må ta det med ro... Tilsier at jeg bare må drømme...

Men det er ikke så værst det heller da :-)

Håper du hadde en fin tur med mye frisk luft!

Fortsatt god romjul!

Er du gravid?

Det er nok forskjellig livssituasjon for de fleste her på forum.... Spennende..

Jeg er gammel nok til å bli bestemor. Det har jeg lyst til å bli....

Kanksje jeg blir det også om noen år.... Ungene mine driver med utdanning og har ikke flyttet ordentlig hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Er du gravid?

Det er nok forskjellig livssituasjon for de fleste her på forum.... Spennende..

Jeg er gammel nok til å bli bestemor. Det har jeg lyst til å bli....

Kanksje jeg blir det også om noen år.... Ungene mine driver med utdanning og har ikke flyttet ordentlig hjemmefra.

Yes, jeg ruger :-)

Skulle ønske jeg hadde hatt noen gode bestemor & bestefar`s emner i familien... Men det er beklageligvis slik at jeg heller må beskytte megselv og mitt/mine barn mot de...

Jeg er sikker på at du Magna kommer til å bli en klok og omsorgsfull bestemor :-)

...Og når barnebarna begynner å komme så kommer de nok på rekke og rad skal du se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...