Zirine Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Huh? Se, en gjøk - der oppe *peke* 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Se, en gjøk - der oppe *peke* Hör ni gjökorna? Är ni bleven litet gal, lilla gumman? Å dæver'n, har jeg kanskje fått mail?! Har ikke sjekka på et par dager. Når jeg tenker meg om har jeg ikke sjekka snailmailen heller. Øhh, på ca ei uke. :bykser til hotten: 0 Siter
Zirine Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Hör ni gjökorna? Är ni bleven litet gal, lilla gumman? Å dæver'n, har jeg kanskje fått mail?! Har ikke sjekka på et par dager. Når jeg tenker meg om har jeg ikke sjekka snailmailen heller. Øhh, på ca ei uke. :bykser til hotten: Det er ikke det at du er sløv, mere MÅTEN du er sløv på 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Det er ikke det at du er sløv, mere MÅTEN du er sløv på Vet du, å få mail fra deg er av og til som å se seg i speilet. Nesten litt skummelt. ;-) Jeg har det ganske avslappa for tida, så du kan forvente et snarlig svar. Sløv? Hmm, du sier noe, he he. Jeg øver meg på å se tv i jula. I dag har jeg sett dokumentarer om Vatikanstaten, Cubakrisa og boaslanger. 0 Siter
Zirine Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Vet du, å få mail fra deg er av og til som å se seg i speilet. Nesten litt skummelt. ;-) Jeg har det ganske avslappa for tida, så du kan forvente et snarlig svar. Sløv? Hmm, du sier noe, he he. Jeg øver meg på å se tv i jula. I dag har jeg sett dokumentarer om Vatikanstaten, Cubakrisa og boaslanger. *tommel opp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.