Pål Sand, almenlege Skrevet 14. januar 2001 Del Skrevet 14. januar 2001 Hei! Jeg er en jente som også er plaget av VELDIG mye svette under armene når jeg er i ro. Overvekt er ikke problemet (er ganske tynn), og derfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd Yerka, og denne funket veldig bra. Men til gjengjeld flasset huden under armene av, og jeg fikk store skorper. Så den måtte jeg slutte med:( Du sa at staten dekket operasjonen, men jeg har fått vite det motsatte. Må du bli videresendt av lege, og hva alags bivirkninger kan man få? Har hørt at økt svette på overkroppen er vanlig, og det er jo ikke noe særlig bedre enn under armene.... Kjære fiskene. Hvis det er indikasjon for uttalt svette under armenen dekkes dette av det offentlige.Du kontakter primært din vanlige lege som så evnt.henviser deg videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/8711-masse-svette/page/2/#findComment-72507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.