Gå til innhold

konsentrasjonsvikt


julian75

Anbefalte innlegg

konsentrasjon

Hei, Etter flere år krigsopplevelser og erfaringer har jeg fått diagnosert PTSS og depresjon. Bruker antidepresive i lengre periode. Den som er problem (jeg er student nå) at jeg klarer meg ikke på eksamen.Jeg jobber veldig mye gjennom semester , leser , forstår tingene ( hjelper til andre til å løse oppgaver ) men husker dem ikke ( spesielt når det gjelder tall, venstre eller høyre, små ting).Kanskje lang tid etterpå , flere måneder , et år ,husker jeg tingene igjen .Når det kommer til spørsmål jeg vet hva slags oppgave det er men begynner å blande,stresse og miste kontroll.Noen timer etterpå oppgavene ser helt klart og lett ut.Men den er veldig nedslående etter mange måneder arbeid kommer du til eksamen og kan ingenting og resultater blir verre. Kan noen hjelpe til meg?

- julian75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ittno`nick

Hva med legen som har stilt diagnosen din ? Kan du ikke snakke med han/hun om problemet?

Hvis ikke , kan det være en tanke å ta kontakt med lokalt helsevesen, ta med all info/dokumentasjon du har om sykdomshistorien din.

De kan sikkert hjelpe deg.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...