tigerlilly1365380441 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Da jeg var ca 11 uker på veg, fikk jeg en voldsom spontan blødning. Det "fosset" ut blod, samme om jeg sto eller lå. Det kom også ut knyttnevestore koagler. Jeg var sikker på at jeg hadde mistet barnet, og dro til lege dagen etterpå. Jeg ble sendt til sykehuset for ultralyd og eventuell utskrapning, men ultralyden viste at fosteret var på plass og levde. Utenfor barnet var det en blodansamling som jeg sikkert hadde blødd fra, og legen sa dette blodet kom til å komme ut etterhvert. Kunne ikke garantere at jeg ikke kom til å miste barnet. Jeg blødde faktisk i nesten 4 uker etter dette før det ga seg, og hadde diverse stikninger i magen til tider.Dette er nå 6 uker siden det skjedde, og jeg føler meg bedre nå. Skal på ultralyd igjen om 2 uker. Har noen peiling på hva blødningene kom av, siden det ike var fosteret det blødde fra? Kan det ha vært 2 foster, og det ene aborterte? Kan disse blødningene ha skadet barnet mitt på noe vis? Er det andre som har lignende erfaringer, så vær så snill å skrive svar. Der det står om så kraftige blødninger under svangerskapet, gjelder det oftest spontanaborter, og dette har jo ikke skjedd med meg. Håper det ikke skjer heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87143-bl%C3%B8dning-under-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
laila22 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Akkurat det samme har skjedd meg i begge mine svangerskap. I det siste fossblødde jeg og det fortsatte å blø i flere uker. Det var veldig skremmende men jeg har født to helt friske og fine gutter. Jeg Tok det veldig med ro i tiden etter blødningene, selv om noen leger sier at det ikke har noen hensikt. Jeg begynnte i hvertfall å blø sterkere da jeg "sto på litt." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87143-bl%C3%B8dning-under-svangerskap/#findComment-482541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.