Gå til innhold

jul= tragedie


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Det slår aldri feil.

Aldri en fredfull jul!

Vel visste jeg at julen kom til å bli vanskelig. Men ærlig talt. det finnes da grenser!

Jeg er så fryktelig sliten, jeg har angst, katastrofetanker som skyter gjennom hodet mitt, et eneste gnål i topplokket.

I går lengta jeg etter lukket avdeling, bare ikke tenke, masse ro og hvile.

Jeg har lyst til å dra hjem NÅ, men der er ingen, og jeg er vel forsåvidt enig med psyken, at det ikke er noe særlig for meg å være alene nå som det suser så mye rart i hodet.

Avtalen er at jeg skal dra herifra dagen før jeg skal til han, og at vi da har satt av tid til å snakke om hva vi skal gjøre da.

Skjønner bare ikke hvordan jeg skal holde ut til da. Hjernen min er fullstappa!

Jeg flyr rundt i svime og har rare tanker og slitsomme drømmer.

Jula er fæl.. håper det går bra med dere her inne, jeg har dårlig med nett-tilgang, men sjekker innom en gang i mellom.

Juleklem til alle,

og en ekstra klem til firebird, goliane og trrrish , bare jeg kommer hjem, skal jeg skrive masse, masse, masse, og oppdtatere dere.

Imellomtida skal jeg kose meg med nozinan, og holde blikket rettet fremover... til VÅREN!!!!! jeg har som mål å overleve til våren. For om våren , da våkner jeg til liv, og hyperaktiviteten tar overånd og jeg flyr blandt skyer i det uendelige. jeg gleder meg!!

ahhhhhh.. grønne blader.. litt allergi, men pyttsann.., soltråler som danser på huden..

våryre dyr, og en varmende lykklighet.

Fortsatt god jul, og et godt nytt år folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Ikke bra, ikke bra...håper at det blir bedre når den helsikes jula er over.

Tenker på deg , jeg og håper at du får roen over deg snart.

Ferien for min del synger på siste verset - uff og usj!

Men, men - tiden går og positive ting skjer. Jeg håper det gjør det i ditt tilfelle også om ikke så alt for lenge.

Lykke til og vær snill med deg selv.

Tenker på deg , sender gode tanker.

Mange klemmer og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg, og har lurt på hvordan det har gått.

Selv om det du skriver ikke er så lystelig, så har du fremdeles en humoristisk snert i det du skriver. Aner en svak optimisme: Du skal overleve til det blir vår, og da blir alt litt bedre!

Syns du har ei fin innstilling der!

Du SKAL overleve, nemlig! Jeg, og mange med meg, VIL du skal overleve!!!

Kan du ikke ha det som nyttårsforsett?

Firebirden min (hennarød i toppen pga. jula) reiser i morgen. Permisjonstida hennes er ute. Det har vært utrolig godt å ha henne hjemme. Begge "ungene" mine under mitt tak for noen dager: Helt topp!

Kommer til å savne henne. Men ei spennende tid står foran henne og oss: Hun skal prøve seg på et liv i frihet! Da blir det godt for henne med gode støttespillere. Vet du kan bli en av dem hvis hun kommer til din kant av landet.

JULEKLEM

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...