Gå til innhold

javel, da skal jeg også legge meg inn!!


Gjest SKAL LEGGE MEG INN JEG Å!

Anbefalte innlegg

Gjest SKAL LEGGE MEG INN JEG Å!

Nå kjenner jeg så mange som har lagt seg inn på psykiatrisk at nå vil jeg og gjøre det!! To venninner av meg har lagt seg inn fordi de kutter seg osv, enda de kutter så smått at det omtrent ikke vises, mens mine armer og bein er ødelagt og maltraktert for livet!! MEN INGEN HAR DA LAGT INN MEG!!

så nå er det vel min tur, jeg og vil bli tatt alvorlig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om du vil bli lagt inn, bør du ta kontakt med fastlegen din eller med behandleren din om du har en slik.

Det er å foretrekke at en kommuniserer med ord heller enn med arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skal legge meg inn jeg å

Om du vil bli lagt inn, bør du ta kontakt med fastlegen din eller med behandleren din om du har en slik.

Det er å foretrekke at en kommuniserer med ord heller enn med arr.

jeg har gått til "behandler" som er overlege på psyk. poliklinikk i to år, og han har ikke en gang giddet finne ut om jeg har noe diagnose en gang. alle andre får vite diagnosene sine..men ikke jeg!! JEG HATER HAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Saigon

jeg har gått til "behandler" som er overlege på psyk. poliklinikk i to år, og han har ikke en gang giddet finne ut om jeg har noe diagnose en gang. alle andre får vite diagnosene sine..men ikke jeg!! JEG HATER HAN!

Lille venn (jeg vet hvem du er) det er bare å spørre behandleren din rett ut om å få vite diagnose. Hvis han ikke vil si den til deg er det bare å be om å få se journalen. Der står det i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Om du vil bli lagt inn, bør du ta kontakt med fastlegen din eller med behandleren din om du har en slik.

Det er å foretrekke at en kommuniserer med ord heller enn med arr.

ikke for å provosere, men NHD har rett i det med å kommunisere på en "riktig" måte. Jeg vet - been there, done that. Fortell en lege/behandler o.l hvordan det står til - altså , hvordan det egentlig står til. Ved å kutte deg ødelegger du kun for deg selv. Det er en drastisk ting å gjøre , og hva hvis du en dag er skikkelig uheldig og skjærer for dypt?

For å bli innlagt bør du snakket rett fra levra til den behandleren du har , eventuelt ring legevakta FØR du skader deg og fortell hva du tenker på å gjøre.

Et godt(?) råd, bare. Og unnskyld hvis jeg virker frekk.

Take Care and stay calm.

Beste hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å provosere, men NHD har rett i det med å kommunisere på en "riktig" måte. Jeg vet - been there, done that. Fortell en lege/behandler o.l hvordan det står til - altså , hvordan det egentlig står til. Ved å kutte deg ødelegger du kun for deg selv. Det er en drastisk ting å gjøre , og hva hvis du en dag er skikkelig uheldig og skjærer for dypt?

For å bli innlagt bør du snakket rett fra levra til den behandleren du har , eventuelt ring legevakta FØR du skader deg og fortell hva du tenker på å gjøre.

Et godt(?) råd, bare. Og unnskyld hvis jeg virker frekk.

Take Care and stay calm.

Beste hilsner fra

dere misforstår, jeg har aldri kommunisert med arr. har aldri vist noen i psykiatrien mine arr, kun legevakten en gang jeg måtte sy, men de var ikke mine psykiater uansett. poenger var at denne jenta provoserte meg når hun påstod hun var innlagt fordi hver gang hun følte seg litt dårlig, gikk hun å "kuttet". men det så ikke ut som noe kutt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...