Gå til innhold

JEG FÅR IKKE SE JOURNALEN MIN JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

faen så forbanna jeg er!!! fra jeg var 10 til jeg var 12 så gikk jeg til en barnepsykolog, var også innlagt på familie avdelig på haukåsen eller noe sånt!!! SÅ RINGTE JEG den psykologen idag, for å få journalen min!! MEN HAN ANTE IKKE HVEM JEG VAR!! han husket ingenting, jeg han hadde ingen journal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg trodde det sto i loven at man skulle ha jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hælvette4 FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

vet ikke hva jeg skal si til det , men det høres merkelig ut.

Men - er det ikke noe sånt med at etter 5, 10 ???? år, så blir journalen makulert?

Noen andre som vet?

NHD?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Send en skriftlig forespørsel til lederen for institusjonen/avdelingen. Om du ikke hører noe inne 2 uker, purrer du, og denne gangen sender du kopi til Fylkeslegen og Pasientombudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal si til det , men det høres merkelig ut.

Men - er det ikke noe sånt med at etter 5, 10 ???? år, så blir journalen makulert?

Noen andre som vet?

NHD?

Mvh

Nei, de blir ikke makulert. De blir arkivert. Sykehuset hadde i hvert fall min etter 34 år selv om det tok dem tre uker å finne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...