Gå til innhold

NHD: hvor henvende seg for hjelp?


candle

Anbefalte innlegg

Alt er kaos, og jeg trenger så veldig å snakke med noen.

Har hatt depresjoner og spiseforstyrrelse-tendenser i 6 år. Det går bedre nå, men jeg er fullstendig utslitt, og jeg klarer ikke å få orden på livet mitt. Fastkjørt.

Mye å tenke på, men ingen å snakke med - jeg makter ikke å betro meg til venner eller familie - makter ikke å være til bry. Våger ikke slippe noen innpå meg.

Uansett, som sagt er jeg desperat etter rådgivning og hjelp til å løse opp i floker og utbrenthet.

Er ekstra stressa fordi jeg må velge utdanning denne våren, føler enormt forventningspress fra familie, samtidig som jeg kjenner at jeg ikke vil noen ting. Syns bare det er vanskelig og slitsomt å leve.

Problemet er at jeg bor et sted nå, men skal flytte (langt vekk) derfra i mai. Jeg har fått inntrykk av at det bestandig er lang ventetid hos psykologer o.l.?

Finnes det noe sted jeg kan få hjelp, uten lang ventetid? Psykolog, lege, rådgiver?

Stikkord: Mosjøen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...