Gå til innhold

forkjølelse som aldri går over?

Anbefalte innlegg

hallo,

jeg har hatt en kraftig forkjølelse nå i cirka 3.måneder & er ellers i toppers form, og jeg hoster kun nesten når jeg stresser eller blir stressa eller røyker, noen ganger kan det ende med att (for å si det enkelt) maten kommer opp, og ved 9/10 av hosteanfallene så får jeg ikke sluttet og hoste før jeg har hostet opp slim som jeg har problemer m,ed å få opp, og det vil si, at noen ganger er det årsaken til at jeg spyr/att jeg ikke får til å støtte ut slimet fra munn/hasl? hva e r mitt problem? ha d bra

min e-post adresse er : [email protected]

viss noen har noen gode råd......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87268-forkj%C3%B8lelse-som-aldri-g%C3%A5r-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det akkurat hjelper om du fortsetter å røyke. Jeg hadde samme symptomer som deg,og har hostet så intenst i måneder at jeg noen ganger følte at lungene kom til å bli hostet opp. Tykt slim fra lungene, og hoste særlig om morgenen og nettene.

Det ble alltid forverret om jeg hadde røykt mye, etter noen uker sluttet jeg å røyke og selv om det har tatt flere måneder så har jeg omsider kommet meg, og hoster bare helt sporadisk og ikke hele netter som før og heller ikke så kraftig.

Jeg kjenner fortsatt at jeg er lite tolerant overfor røyk og er jeg i områder der det er mye røyk så blir jeg dårlig igjen.

Jeg røykte minst 20 om dagen i mange mange år,men da hørte meg selv hoste så fælt så ble jeg skremt. Det var den samme lyden jeg hørte på lungeavdelingen på sykehuset da jeg besøkte en venn som lå på en annen post.

Folk somhostet så du trodde de skulle bli kvelt, det satt i støkk i meg den gang også men jeg "glemte" det og røykte videre. Nå så jeg for meg meg selv i deres sted og det var god nok grunn for meg til å slutte.

Tror ikke det akkurat hjelper om du fortsetter å røyke. Jeg hadde samme symptomer som deg,og har hostet så intenst i måneder at jeg noen ganger følte at lungene kom til å bli hostet opp. Tykt slim fra lungene, og hoste særlig om morgenen og nettene.

Det ble alltid forverret om jeg hadde røykt mye, etter noen uker sluttet jeg å røyke og selv om det har tatt flere måneder så har jeg omsider kommet meg, og hoster bare helt sporadisk og ikke hele netter som før og heller ikke så kraftig.

Jeg kjenner fortsatt at jeg er lite tolerant overfor røyk og er jeg i områder der det er mye røyk så blir jeg dårlig igjen.

Jeg røykte minst 20 om dagen i mange mange år,men da hørte meg selv hoste så fælt så ble jeg skremt. Det var den samme lyden jeg hørte på lungeavdelingen på sykehuset da jeg besøkte en venn som lå på en annen post.

Folk somhostet så du trodde de skulle bli kvelt, det satt i støkk i meg den gang også men jeg "glemte" det og røykte videre. Nå så jeg for meg meg selv i deres sted og det var god nok grunn for meg til å slutte.

TAKK FOR DE GODE RÅDENE,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...