Gå til innhold

Advarsel og hjertesukk-edronax


Gjest skrukka

Anbefalte innlegg

Hei!jente på snart 25 her!

Jeg begynte på edronax i høst mot min yunge depresjon..svimmelhet, glassøyne, prikking under bena og nyreproblemer var de første merkbare bivirkninger..men så en morgen våknet jeg og fikk sjokk da jeg så meg i speilet for huden rundt øynene hadde trukket seg helt sammen..,-jeg var rynkete og skrukkete og rødflammet også..hadde hatt tendenser til rødhet ogse tidligere under medisinbruken..

Jeg tok opp dette med lege og slutett gradvis med medisinen..-en del av min terapi er å være sosial med venner, men jeg muret meg inn for så helt skrekkelig ut..Har alltid hatt ren og pen hud, aldri en rynke.

Nå er det 2 mnd siden jeg sluttet og jeg ser fortsatt likedan ut.pillene har altså ødelagt mitt utseende..og jeg er redd skrukkefjeset mitt ikke kommer til å bli sitt gamle jeg.

jeg går ikek ut, og depresjonen har forverret seg. Både fordi jeg har sluttet med behandling og fordi jeg ikek vil vise meg offentlig slik jeg ser ut..da går jeg med hatt og solbriller viss jeg må..

Det er helt tydelig at denne nedringer har komemt av min medisinbruk, og jeg vil advare andre mot å starte med midelet edronax.Spesielt jenter. det e rjo ikek sikkert dette skjer med alle, men likevel..-jeg har alltid vært sett på som pen, og har også jobet en periode som modell..Dette kan jeg bare glemme nå..jeg høres sikkert forfengelig ut, men hadde dere sett meg nå hadde dere nok skjønt meg."Skrukkefjes" står ikke som noe bivirkning på pakningsvedlegget men jeg vil alts¨¨å her advare mot bruk av dette middelet!

Hilsen Bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...