Gå til innhold

Dager som denne....


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...blir jeg i sterk tvil om dette har noe for seg...forsøket på bli levende igjen, mener jeg...

Jeg er deprimert , men likevel objektiv og klartenkende, ikke desperat.....på noen måte.

Jeg bare betrakter meg selv fra utsiden...og ser bare så altfor godt hva jeg er for noe disse dagene jeg ikke har arbeidet å gå til, ingen unger løpende rundt.....

Bare meg, og et øre som piper verre enn det har gjort på lenge.......

Ingenting.

Det er dèt jeg er....

Ingenting og Tinnitus....

...de går ikke veldig godt sammen....

What`s the point?

I just don`t wanna stay here no more....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jula er en kjempestor påkjenning for alle som sliter med psykiske lidelser eller rett og slett ikke har overskudd til alt det ekstra maset!

Gleder meg selv til det er over. Dessverre skal vi ha folk nyttårsaften. Gruer meg. Folka er hyggelige nok de. Og jeg ba dem helt frivillig. Ønsket en nyttårsaften med venner. Men jeg er så sliiiiiiten.

Nyttårskonserten og nyttårshopprennet er mitt mål. Da kan jeg slappe av i godstolen og vite at hverdgen er rett rundt hjørnet.

Og så slipper jeg gubben fra morra til kveld....

Kanskje det i tillegg blir bedre for deg nå 'innkjøringa' er over. Får håpe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...