Gjest Hurpe,20 Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg har lest om emosjonel ustabilitet/bpd på internett nå, og jeg må si det virker veldig riktig at jeg har det! Det er en ting jeg lurer på, det er: Når noen sier noe galt, selv om jeg likte dem, så blir jeg sint når de sier noe galt, og får lyst til å si masse stygt til dem og be dem dra til helvete. Noen ganger glipper det ut, andre ganger klarer jeg å holde det inni meg. Selv om jeg har forferdelig lyst til å få det ut....Har dette også med emosjonelt ustabilitet å gjøre? Om jeg går til en psykolog og han er sånn ANTI-fortelle-diagnosen-til-pasienten-fyr, er han pliktig til å fortelle den om man spørr rett ut? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Dette er typisk for BPD. Slik jeg tolker loven, er en forpliktet til å oppgi diagnose dersom pasienten spør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.