Gå til innhold

spurte etter journalen...


martine1365379969

Anbefalte innlegg

martine1365379969

vågte å sende ei mld til ho som var psyk.sykepleier for meg ett år, sluttet nå i sommer og beynte hos psykolog. Vil gjerne sjå journalen min frå det året, for eg husker mest INGENTING! har mange tomme hullrom etterpå, og d kan hjelpa både meg og psykologen å få journalen. Men, Kan ho nekta meg å få den?? Det var desverre ikkje alltid ho tok meg alvorleg. og sisst gong eg var der, var eg *frisk* pga eg hadde tatt så fornuftege valg for neste år.. går det ann?? den sommaren var veldig vanskeleg, og det hadde blitt ein del sjølvskading, oxo seier ho at eg ikkje treng meir hjelp, når eg virkelig vil ha det... kan det hende at ho har skreve dette ned i journalen min?? sommaren før det ville ho helst legge meg inn på psykiatrisk... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Er du sikker på at hun har skrevet journal?? Jeg snakker med en psykiatrisk sykepleier i hjemmetjenesten, men der skriver de ikke ned det man prater om. Men hvis det er på en poliklinikk eller en annen plass du har snakket med en psykepleier så har hun nok skrevet en journal. Det er bare å spørre henne om å få se den. Du har krav på å få se journalen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...