Gå til innhold

Godt nytt år...?


snufseguri

Anbefalte innlegg

Jaja. Nå er jula over, og jeg overlevde faktisk. Fikk ingen sammenbrudd eller gråteanfall eller "skade-meg-selv"-anfall.

Det eneste var at det var så varmt i stua på julaften, så jeg måtte ta av jakka og sitte i en kortermet topp. Min så altfor observante onkel lurte på hva som hadde skjedd med armen min... Jeg hadde nemlig en mengde risp/kutt oppover begge armene, som var delvis grodd. Jeg sa at det var en av kattene mine som hadde klort meg, stammet og rødmet. Så skulle liksom alle se, da. Fikk tatt på meg jakka i en fart. Klarte knapt å si hvem av kattene som var den "skyldige", så nervøs ble jeg.

I morgen er det nyttårsaften. Det blir jo festlig. Å, gid, som jeg gleder meg. NOT!!!

Jeg og samboeren skal være hjemme, jeg har jo ingen venner lenger, så da må vi feire alene (samboeren er ikke herfra, så han har ikke noe særlig venner her ennå). Det blir jo koselig å være sammen med ham, men jeg føler meg likevel så utrolig ensom og lite verdt. ALLE skal jo på fest eller i selskap, ALLE gleder seg, handler inn god mat, kjøper seg nye festklær, osv.

Jeg har alltid gruet meg til nyttårsaften. Har vært på en eneste nyttårsfest i hele mitt liv. Er ikke særlig sosial av meg, er så sjenert og lite pratsom. Liker egentlig ikke festing, men det hadde jo vært fint å feire sammen med noen uansett. Men jeg har til og med mistet bestevenninna mi.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Er så forbanne, så sinna , så lei meg, så fed up!!! Hater meg selv. Hvorfor eksisterer jeg egentlig??????

Og så spørs det da, om det i det hele tatt blir et GODT nytt år på meg. Huff... sippejente, er jeg.

Ønsker i all fall alle andre her et GODT nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mia-veronica

Hei Snufseguri!

Jeg og kjærsten min skal også være alene sammen i morgen kveld. Det har vært så mye familiestyr i jula, så nå ønsker vi å være alene. Kan ikke du og samboeren din finne på noe skikkelig romantisk noe? Lage en god middag og bare kooose dere?

Selv skal vi ut og gå på ski i morgen formiddag. Og så skal vi bade sammen når vi kommer hjem igjen! Det elsker jeg, det er så deilig! :))

Ønsker deg og alle andre godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snufseguri!

Jeg og kjærsten min skal også være alene sammen i morgen kveld. Det har vært så mye familiestyr i jula, så nå ønsker vi å være alene. Kan ikke du og samboeren din finne på noe skikkelig romantisk noe? Lage en god middag og bare kooose dere?

Selv skal vi ut og gå på ski i morgen formiddag. Og så skal vi bade sammen når vi kommer hjem igjen! Det elsker jeg, det er så deilig! :))

Ønsker deg og alle andre godt nytt år!

Hei!

Takk for svar!

Det hørtes jo veldig koselig ut, da. : ) Det er klart jeg synes det er koselig å være bare sammen med kjæresten min, liker egentlig å være hjemme jeg. Jeg har bare så lett for å tenke negativt og henge meg opp i hva alle andre her i verden har for planer. Derimot er jeg helt sikker på at hvis vi ble invitert på nyttårsfest eller familieselskap i morgen, så hadde jeg gruet meg som bare det og omtrent vært et nervevrak... Så jeg skal vel egentlig bare være glad tilfor at vi skal være hjemme...

Ønsker deg også et godt nytt år! Håper du og kjæresten din får en fin dag sammen. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli en fin nyttårsaften sammen med samboeren din. Dere kan vel lage god mat, kle dere fint, ha levende lys, se på fyrverkeri - ha nyttårsfest for to?

Jeg vet ikke ennå hvor mange vi blir på nyttårsaften. Håper det blir jeg og mannen min, sønnen vår med samboer,og broeren og foreldrene hennes. Men det kan ende opp bare med mannen min og meg.

Blir vi bare to, er det ok! Vi klarer å ha det fint uten gjester. Det eneste aberet er at vi da må spise kalkun resten av 2003! Skal nemlig steike en kalkun på 8 kg!

En trenger ikke nyttårsFEST for å ha en trivelig kveld. Å bare kunne slappe av og ha det fredelig er vel så bra!

Er siker på at 2003 blir et godt år for deg. Du må nok regne med nedturer, men du kommer helt sikert til å oppleve mye hyggelig.

Tror det er mange som liker deg veldig godt. Derfor bør du begynne å like deg sjøl, også. Stol på at de som liker deg har rett: Du er ei jente det er verdt å like.

Ønsker deg alt godt for 2003!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillheten

Hei!

Takk for svar!

Det hørtes jo veldig koselig ut, da. : ) Det er klart jeg synes det er koselig å være bare sammen med kjæresten min, liker egentlig å være hjemme jeg. Jeg har bare så lett for å tenke negativt og henge meg opp i hva alle andre her i verden har for planer. Derimot er jeg helt sikker på at hvis vi ble invitert på nyttårsfest eller familieselskap i morgen, så hadde jeg gruet meg som bare det og omtrent vært et nervevrak... Så jeg skal vel egentlig bare være glad tilfor at vi skal være hjemme...

Ønsker deg også et godt nytt år! Håper du og kjæresten din får en fin dag sammen. : )

Jeg skal være alene på nyttårsaften og gleder meg faktisk til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst skal jeg og mannen min være alene på nyttårs aften også. Og det gleder jeg meg til.

Vi skal spise god mat og sitte og drikke røvin forann peisen.

Og blir det litt varmere tempratur skal vi på skitur 1. dag og så se på nyttårshopprenn.

God nytt år.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...