Gå til innhold

behandlings tilbud


Proof

Anbefalte innlegg

jeg er ei 17 år gammel jente som lider av angst. jeg går til psykolog men føler at det ikke hjelper... har også gått på tabelettene "Tegretol", men de hjalp heller ikke. Jeg vil flytte hjemmefra til et behandlingstilbud. komme meg bort, jeg tror at jeg kan ha godt av å komme meg bort fra alt og alle. Jeg sliter også me dårlig selvtillit og depresjon. Spørsmålet mitt er egentlig om det finnes institusjoner som tar i mot ungdom med angst osv...? og hvilke? hvor? Jeg tør ikke spør psykologen min. Håper på svar!!! hilsen usikker jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei!

Vondt å se at du sliter! Kjenner ikke til om det finnes noen institusjon du kan henvende deg til, men var jeg i ditt sted ville jeg begynt med å fortelle de behandlere jeg var i kontakt med at jeg følte liten framgang. Går du dårlig over ens med psykologen, ville jeg vurdert å bytte om mulig.

Tror også det er uvanlig å få Tegretol mot angst, kanskje kunne det være en ide å høre med legen om det var mulig å forsøke noe annet. Det som er vanlig å bruke er antidepressive medisiner som Cipramil og Seroxat.

Jeg sliter også med angstproblemer, som jeg nå har begynt med Cipramil mot. Venter på psykoterapi, men det tar sin tid. Vet hvor utmattende det kan føles, tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg kjenner ikke til noen slik institusjon.

Jeg er enig med windsong i at medikasjonen er litt merkelig om du sliter med angst og depresjon.

Cipramil eller Seroxat høres ut som fornuftige alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...