Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

19

• Tanya1365380060

5

• naiv

4

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Fordi du liker å slikke?

Eh... jeg har ikke tenkt så langt enda.

Nei, jaggu. Jeg orker ikke å registerer noe nytt nick!

Nå får jeg tømme en trelitersdunk med vin. Nei, ikke i min munn, men i vasken. Den har stått her åpnet nå i snart ett år, så det er vel på tide å tømme ut faenskapet. Den er trossalt utgått på dato.

Litt alkohol må jeg jo ha sløst bort på nyttårsaften jeg også, selv om det ikke blir via drikking...

Godt nyttår! :)

Hmmm jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt noen store raketter...

Annonse

Eh... jeg har ikke tenkt så langt enda.

Nei, jaggu. Jeg orker ikke å registerer noe nytt nick!

Nå får jeg tømme en trelitersdunk med vin. Nei, ikke i min munn, men i vasken. Den har stått her åpnet nå i snart ett år, så det er vel på tide å tømme ut faenskapet. Den er trossalt utgått på dato.

Litt alkohol må jeg jo ha sløst bort på nyttårsaften jeg også, selv om det ikke blir via drikking...

Godt nyttår! :)

Hmmm jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt noen store raketter...

Nei, det ante meg at det var et anfall av total, utmattende kjedsomhet ja *s*

Ikke bekymre deg; jeg kan ta meg av alkoholtømmingen i dag. Kanskje. Hvis jeg ikke kjører. Jeg er altfor mye edru, så jeg burde ta konsekvensen av det i dag kanskje.

Jeg skal på en roooolig middag -UTEN rakett-tull. Til nød kanskje stjerneskudd. Og fakler.

Og så skal vi se på fjellfyrverkeriet ved fjellheisen (i Tromsø) hvor hundrevis av bøtter blir tennt i fjellsiden og danner årstall som endres fra 2002 til 2003 kl 24. Stilig.

Du får kose deg i kveld. Og, ja: du skulle helt klart hatt noen raketter. Du får rappe noen stjerneskudd av naboungene...

Godt nyttår:-)

Nei, det ante meg at det var et anfall av total, utmattende kjedsomhet ja *s*

Ikke bekymre deg; jeg kan ta meg av alkoholtømmingen i dag. Kanskje. Hvis jeg ikke kjører. Jeg er altfor mye edru, så jeg burde ta konsekvensen av det i dag kanskje.

Jeg skal på en roooolig middag -UTEN rakett-tull. Til nød kanskje stjerneskudd. Og fakler.

Og så skal vi se på fjellfyrverkeriet ved fjellheisen (i Tromsø) hvor hundrevis av bøtter blir tennt i fjellsiden og danner årstall som endres fra 2002 til 2003 kl 24. Stilig.

Du får kose deg i kveld. Og, ja: du skulle helt klart hatt noen raketter. Du får rappe noen stjerneskudd av naboungene...

Godt nyttår:-)

Det smeller rundt meg, så det var bare gamle fyrverkeriviber som slo meg. Jeg var psykelig opptatt av fyrverkeri når jeg var mindre :)

Egentlig misunner jeg deg ikke. Jeg mener... ærlig talt! Det å skulle stå ute, og så attpåtil i Tromsø, i denne syke kulden, høres ikke videre trivelig ut. Da er det varmere her jeg er :)

Du bør drikke. Det er ingen skam å drikke, vet du!

Annonse

Godt nyttår lollipop:)

Dakkar kan ikke drikke,men nå når du er blitt vant til det, går det ikke greitt?

Joa, det går så greit så. Men jeg gadd ikke å sitte edru på fest i dag, så jeg sneik meg glatt unna med noen syltynne unnskyldninger. Deilig, egentlig. Hmmm jeg begynner å bli preget av dette edrutullet. Ikke bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...