Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

19

• Tanya1365380060

5

• naiv

4

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, nå får du gi deg. Å så underskrive innlegget med : m.v.h. da.... :-)

Nei, hold ut - hold frem som vanlig.

På andre diskusjonsforum hvor man f.eks. diskuterer hockey, så underskriver jeg allt med Mvh :)

Jeg er veldig høflig, vet du.

Nei, lollipop blir vel for lite feminint for en råtass som meg, så jeg skal gå tilbake til mitt opprinnelige nick.

Det kler meg bedre.

God jul!

Annonse

På andre diskusjonsforum hvor man f.eks. diskuterer hockey, så underskriver jeg allt med Mvh :)

Jeg er veldig høflig, vet du.

Nei, lollipop blir vel for lite feminint for en råtass som meg, så jeg skal gå tilbake til mitt opprinnelige nick.

Det kler meg bedre.

God jul!

God jul, ja! :-)

Godt nytt år også. Håper at leveren din snart leges, slik at du kommer ut i r.l. igjen.

Det hender faktisk at det er litt koselig der:-)

God jul, ja! :-)

Godt nytt år også. Håper at leveren din snart leges, slik at du kommer ut i r.l. igjen.

Det hender faktisk at det er litt koselig der:-)

Jeg har vært ute i RL flere ganger i jula. Har vært ute og spist en kveld, etterfulgt at en "tørr" tur på pub, og så har jeg vært på 3 hockey kamper!

+ noen turer til legen, og sånn :)

Jeah, right! :-P

Drømte forresten om deg i natt - du geleidet meg gjennom en butikk og overtalte meg til å kjøpe en stor pose med potetgull med salt og pepper.

Wow. Det var et merkelig sammentreff.

Saken er nemlig den at jeg elsker potetgull med salt og pepper, men jeg spiser det veldig sjelden. I går spiste jeg det, og jeg spiser det faktisk enda.

Dette er bare utrolig.

Jeg har vært ute i RL flere ganger i jula. Har vært ute og spist en kveld, etterfulgt at en "tørr" tur på pub, og så har jeg vært på 3 hockey kamper!

+ noen turer til legen, og sånn :)

Fint at du har fått litt frisk luft i lungene. Og leveren din blir bare bedre og bedre, har jeg skjønt :-)

Snart kan jentene i Asker ikke føle seg helt trygge.... hehe.

Annonse

Fint at du har fått litt frisk luft i lungene. Og leveren din blir bare bedre og bedre, har jeg skjønt :-)

Snart kan jentene i Asker ikke føle seg helt trygge.... hehe.

Jeg blir friskmeldt om prøvene jeg får svar på i begynnelsen av neste uke har halvert seg.

Men det blir nok rolig løp framover uansett. Er vel ikke akkurat lurt å kline til for mye sånn i starten :)

Jeg blir friskmeldt om prøvene jeg får svar på i begynnelsen av neste uke har halvert seg.

Men det blir nok rolig løp framover uansett. Er vel ikke akkurat lurt å kline til for mye sånn i starten :)

hehe. Du får kline til når du blir frisk igjen!! Du har i grunnen vært både fornuftig og tålmodig mens du har vært syk :-)

Ikke minst så lager du underholdning for noen av oss...:-)

Tanya1365380060

Storemann, mener du!

Han kalles bare for Darth Vader :)

Ja, selvfølgelig mener jeg storemann!;) my mistake.

Darth vader ja...*ler*

Det er jo en litt underlig blanding da..sweet lollipop og darth vader..

Men det er jo deg vi snakker om her. Det forklarer vel det meste..;)

hehe. Du får kline til når du blir frisk igjen!! Du har i grunnen vært både fornuftig og tålmodig mens du har vært syk :-)

Ikke minst så lager du underholdning for noen av oss...:-)

Jeg har faktisk vært så edru den siste måneden at jeg ikke har lyst til å drikke. Det er deilig å våkne opp f.eks. i dag, uten antydninger til bakrus, og ellers i god form.

Det som har plaget meg mest er at jeg ikke har fått trent, og jeg føler jeg har forfalt kroppslig.

Skal bli godt å trene igjen, forhåpentligvis snart! :)

Ja, selvfølgelig mener jeg storemann!;) my mistake.

Darth vader ja...*ler*

Det er jo en litt underlig blanding da..sweet lollipop og darth vader..

Men det er jo deg vi snakker om her. Det forklarer vel det meste..;)

Jeg er ikke helt stabil, så det forklarer nok det meste, ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...