Gå til innhold

SENE BETENNELSE I ARMEN PGA DATA OG MUS

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av smerter

Senebetennelse er forferdelig og jeg hadde en lang runde med det og sykefravær fra jobben på våren. Nå er det tilbake igjen, og smertene strømmer fra nakken, skulderen, øvre del av armen og helt ned til selve handen. JEG BLIR SPRØ! Dessuten er dette noe som ingen adre kan se og jeg er redd for å bli sett på som en

"juksemaker". Skyldfølelsen jeg føler fordi jeg er hjemme gjør det ikke bedre, men jeg klarer rett og slett ikke å jobbe. Jeg har fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg er hjemme. På arbeidsplassen har jeg bedt om diverse endringer for å unngå denne situasjonen men de ble ikke fulgt opp. Det er heller ikke tatt inn vikar for meg og jeg vet at bunkene som venter bare vokser og vokser. Jeg synes derfor det er grusomt å være hjemme.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og det gjør heller ikke min behandlende (allm.prakt.) lege. Jeg har forsøkt tabletter og fysioterapi uten hjelp, og jeg står på venteliste for psykomotirisk fysioterapi.

Jeg er heldig om jeg får time om et år og håper derfor det er noen der ute som har positiv erfaring med andre behandlingsformer av sendebetennelse i armen.

Alle tilbakemeldinger ønskes velkommen.

Hilsen en på 30 som er lei av smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8760-sene-betennelse-i-armen-pga-data-og-mus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til lei av smerter

Andre behandlingsformer som kan hjelpe vil være akupunktur, øvrige former for alternativ medisin har jeg lite kjennskap til og begrenset erfaring med. Ellers bør du etter min mening tilstrebe trening, regelmessige øvelser og tøyninger for å holde dynamikken vedlike i sener og muskler. Psykomotorisk behandling vil også ta tak i den biten.

Det er nok dessverre ingen snarvei som hjelper her!

Til lei av smerter

Andre behandlingsformer som kan hjelpe vil være akupunktur, øvrige former for alternativ medisin har jeg lite kjennskap til og begrenset erfaring med. Ellers bør du etter min mening tilstrebe trening, regelmessige øvelser og tøyninger for å holde dynamikken vedlike i sener og muskler. Psykomotorisk behandling vil også ta tak i den biten.

Takk. Jeg har begynt med akupunktur og håper det vil hjelpe. Jeg har også stått i 7 måneder på venteliste for psykomotorisk fysioterapi - og jeg har ca et år igjen å vente!

Men det kommer en dag da turen blir min...

Til lei av smerter

Takk. Jeg har begynt med akupunktur og håper det vil hjelpe. Jeg har også stått i 7 måneder på venteliste for psykomotorisk fysioterapi - og jeg har ca et år igjen å vente!

Men det kommer en dag da turen blir min...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...