Gå til innhold

jeg tror ikke jeg orker mer...

Anbefalte innlegg

...beklager at jeg sier det, men jeg har absolutt ingen krefter igjen. Alt jeg gjør om dagen er å grine, hele tiden. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å gå på skolen fra neste uke av. Første uke: spille med symfoniorkesteret, etterpå er det -tre- hele uker til jeg skal inn på psykehuset.

Verden min raser, klarer ikke være glad, klarer ikke smile, klarer ikke tenke en eneste tanke, alt er svart.

Skal til legen min i morgen, har lyst å bønnfalle ham om hjelp, men hva kan han gjøre? Eneste alternativet er lukket avdeling, men det er ikke det jeg trenger.

Jeg skal prøve å puste en gang til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87635-jeg-tror-ikke-jeg-orker-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vennen..

det er LOV å være sliten! Og det er lov å føle seg motløs!

Syns du skal fortelle legen din akkurat kossen du har det, eg. Kanskje dere kan bli enige om noe sammen som kan være bra for deg?

Uansett...sender varme tanker og klemmer til deg der du er!

Hold ut - hvis du er på bunn nå, kan det jo bare gå oppover....

Klemmer fra meg

Hei lille venn.

Tenkte å sende deg en E- post for å høre hvordan du har det i 2003, men så leste jeg dette.

Klart du må be legen din om hjelp. Sånn som nå kan du ikke ha det. Kanskje kan du og han finne på noe som kan bli starten på en opptur?

Kanskje kan det bli bra å begynne på skolen igjen, spille, ha noe å fylle dagene med? Selv om du er sliten, kan det bli godt med vanlige aktiviteter igjen. Du trenger ikke overdrive og gjøre veldig mye, men bare så mye du orker.

Jeg gler meg ikke til å begynne på jobb. Liker disse late dagene. Men vet at når mandagen kommer, og jeg kommer meg avgårde, så syns jeg det er ok.

HÅPER, håper, håper at du finner litt overskudd.

Trenger å vite at du er til, vet du!

Stor nyttårsklem

fra

Jeg er enig i det de tre andre skriver.

Det er lov å være sliten! Og det er ikke minst lov å be om hjelp!!

Hvis du vet med deg selv av det ikke er innlegglse som funker, si det til legen! Kanskje det kan hjelpe å snakke litt?

Og, kanskje det kan hjelpe å komme i gang med daglige sysler igjen..

Jeg sender deg iallefall all mulig styrke og mine varmeste tanker!

klem fra Scar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...