Gjest wendy Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jeg har problemer med avføringen - den er "eksplosiv", og kommer "når det passer minst". F.eks. en stund etter måltider, men aldri regelmessig, så jeg kan ikke gå ut noen steder av frykt for ikke å finne et toalett tidsnok. Noen ganger kan det gå 1/2 time, andre 2 timer. Det er et problem om morgenen når jeg skal på jobb - for noen ganger får jeg gått på toalettet før jeg drar, andre ganger ikke, og da kan du være sikker på at jeg "må" veldig underveis og får helt panikk. Det samme er etter middag. Det er begynt å bli et stort problem, for jeg er redd for å dra steder, og må alltid orientere meg om toalettforhold... Hvis jeg blir stående i bilkø får jeg helt fnatt, og bare venter på at "nå må jeg snart". Jeg bruker Loperamid av og til, når det er noe jeg "må", og da går det bra, men jeg vet ikke hvor bra det er å bruke dette for ofte? Jeg bruker det aldri mer en en dag av gangen, og så er det gjerne en ukes opphold eller så, men jeg blir litt rar i magen av det. Er det noen andre som har lignende erfaringer?? Og hva har dere evt. gjort med det?? 0 Siter
krak Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Har du halsbrann og vondt i mellomgulvet? Jeg har nemlig opplevd lignende, men da med også de ovennevnte plagene. Det viste seg at jeg har magesår. Kanskje du bør ta en tur til legen og sjekke? Lykke til. 0 Siter
Gjest min mors datter Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Har du halsbrann og vondt i mellomgulvet? Jeg har nemlig opplevd lignende, men da med også de ovennevnte plagene. Det viste seg at jeg har magesår. Kanskje du bør ta en tur til legen og sjekke? Lykke til. Hvis det vedvarer bør du undersøkes. Min mor har lignende plager og hun har Chrons. En tarmsykdom. Ikke for å skremme deg!! Om tarmsykdommer: www.lmfnorge.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.