Gå til innhold

Det vakreste...


snufseguri

Anbefalte innlegg

Jaja. Så er vi inne i nok et nytt år. Utrolig hvor fort tiden går. Føler at jeg ikke rekker noen ting!

Nyttårsaften var faktisk koselig, selv om jeg og samboeren var alene hjemme. Vi bakte pizza og koste oss. Klokken tolv var jeg alene ute på verandaen, var der i en halvtime mens kjæresten var en tur ut. Og jeg tror dette er en av de vakreste kveldene jeg har opplevd!

Overalt var det kritthvit snø, bortsett fra smellene så var det stille, lunt og trygt. Fyrverkeriet var utrolig vakkert, jeg følte en intens lykke og vemod. Det var akkurat som om alt fyrverkeriet var kun for meg! Lille meg, på vår store jord. Jeg stod der, for øyeblikket helt alene i verden, og følte at jeg levde. At jeg fortsatt kan føle lykke... Det hele var så utrolig intenst. I det fjerne hørte jeg folk som jublet og lo, følte meg bittelitt ensom da, men jeg var nærmest paralysert av den vakre nattehimmelen. Jeg frøs ikke en gang, alt var perfekt. Jeg følte at jeg var verdifull, at livet var ment som en gave. Huff, nå hører jeg sikkert helt "frelst" ut, hehe... Men jeg bare måtte beskrive den vakreste nyttårsaftenen i mitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ja, slike enkeltstående lykkelige øyeblikk er verdt å leve for!

Det er noe å ta fram hvis det blir tungt senere har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, snufseguri!

Der ser du, ting kan bli mye bedre enn du tror på forhånd.

Skal se 2003 blir et godt år for deg når det begynte så bra!

Det er ok å leve, skjønner du. Det er spennende, fælt, godt, en vet aldri hva en har i vente. Lottogevinst? Ruin? Jeg ser med spenning fram mot resten av 2003.

Året begynte bra for meg, også. Vi fikk tre gjester, og slipper å spise kalkun resten av året. Fyrverkeriet var vakkert i 30 kuldegrader. Godt å se hvordan sønnen min og samboeren hans gledet seg over å møte et nytt år sammen.

GODT NYTTÅR til deg og din samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...