Gå til innhold

er det ikke flott at fontex fins!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

For noen måneder siden var det helvete,smerte var ikke til å bære. Huset mitt så ut som en søppelplass gjennom en hel vinter, fordi jeg ikke brydde meg om å rydde eller gå ut med søppel. Nå skriker jeg ikke lenger av smerte, nå har jeg fått fast jobb!!!!!! Og jeg holder huset ryddig og rent med glede....og jeg løper ikke stadig vekk fra vennene mine i raseri og pælmer mobilen i gata eller glass ut av verandaen, jeg er lykkelig og danser og prater og ler........ Og jeg klarer å bo sammen med mennesker, jeg bor med to venner nå!! Før orket jeg ikke høre stemmen av folk på butikken en gang uten å bli så irritert at jeg ville drepe noen!!!........!!!!!!!! ALT ETTER FONTEX!!! FOR EN FIN TING!'

Hvorfor i hælvete ville ikke psykiateren gi det til meg FØR??????????????????????? Jeg mistet jo for faen skolegangen min!!!!!!!!!!!!

Men jeg skal ta den pop neste år......og jeg gleder meg..alt er flott og herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Imodus

Etter å ha lest nyere innlegg av deg, så må jeg si at virkningen av Fontex ikke kan være så bra.

Jeg er ingen ekspert, men dine innlegg gir assosiasjoner mot medisinering med antipsykotika eller stemningsstabiliserende mer enn med SSRI.

Virker ikke som vanlig angst eller depresjon det du sliter med.

Hva er diagnosen din? Legen må vel ha kommet fram med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Etter å ha lest nyere innlegg av deg, så må jeg si at virkningen av Fontex ikke kan være så bra.

Jeg er ingen ekspert, men dine innlegg gir assosiasjoner mot medisinering med antipsykotika eller stemningsstabiliserende mer enn med SSRI.

Virker ikke som vanlig angst eller depresjon det du sliter med.

Hva er diagnosen din? Legen må vel ha kommet fram med noe?

"sorg og moderat depressiv episode" er diagnosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...