flisa Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 ...men ingen av mine innlegg kommer med! - likevel får jeg mail om at neon har svart i den same tråden jeg har svart - i - - men mine synes alstå ikke. Ok, skjønner når jeg ikke er velkommen! *s* 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Hehe - du fant det ut til slutt! hva da? 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Hehe - du fant det ut til slutt! å! - nå var ikke jeg innstilt i hue mitt på din spøkefulle tone.....skjønte det nå - dessuten - plutselig kan jeg se mine gene innlegg...jaja :-) 0 Siter
Singularity Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Meldinger i foraene i "Ankomsthall" må godkjennes av en moderator/admin før du kan se dem. På alle andre seksjoner av Mingle skal du se svarene med en gang. Hvis du har hatt problemer med å se innlegg du har skrevet andre steder enn Ankomsthallen, så si ifra så skal jeg ta en kikk på det. 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Meldinger i foraene i "Ankomsthall" må godkjennes av en moderator/admin før du kan se dem. På alle andre seksjoner av Mingle skal du se svarene med en gang. Hvis du har hatt problemer med å se innlegg du har skrevet andre steder enn Ankomsthallen, så si ifra så skal jeg ta en kikk på det. Var nok godkjenningen sin skyld da ! :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Mingle? vis meg veien. Er det enda et sted for utgydelse og språklig ekvilibrisme? Får jeg se? 0 Siter
nanna Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 å! - nå var ikke jeg innstilt i hue mitt på din spøkefulle tone.....skjønte det nå - dessuten - plutselig kan jeg se mine gene innlegg...jaja :-) Hehe! :nanna: 0 Siter
kie Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Mingle? vis meg veien. Er det enda et sted for utgydelse og språklig ekvilibrisme? Får jeg se? http://www.bokprat.com/mingle :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 http://www.bokprat.com/mingle :-) Thank you *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Hvilket nick? Hun sier da ikke det her. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Hvilket nick? det er ikke så nøye vettø! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.